Kabuto Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei. Kjøpte for en tid tilbake en Shuttle P 2500 XPC her i USA. Kjøpte den direkte fra Shuttle sine nettsider. Den har funket helt flott siden jeg fikk den, men når jeg kom hjem fra ferie i går nektet den å starte. Etter en fem/seks forsøk klarte jeg å få liv i den og alt fungerte som det skulle. Når jeg skulle skru den på i dag nektet den helt. Jeg trykker på power knappen, og det blå lyset som vanligvis er på kommer på i ca 1/2 sekund, viftene er på like lenge og et rødt lys tennes inne i kabinettet. Noen som har opplevd det samme? Eller som vet hva det kan vere? Har ikke åpnet pcen da dette vil bryte garantien min.. Da jeg bestilte pcen kjøpte jeg utvidet garanti med ett års onsite service og 24/7 tech support. Men jeg kan ikke finne nummeret til den døgnåpne support telefonen noen steder. De eneste telefonnummerne som står oppført er kun åpne man - fred 09.00 til 17.30 US pacific time. Og i morgen er det labour day så da er de garantert stengte.. Noen som har nummeret til tech support her tilfeldigvis? Takker for svar Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 gå inn på nettsiden du kjøpte maskinen på og se etter nummeret der! du burde finne det der! Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har trålet nettsiden deres i flere timer. De oppgir kun nummer som er åpne fra mandag til fredag fra 09.00 til 17.30. Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Plutselig så startet den! Trykte på knappen og den startet. Alt funker. Veldig merkelig.. Kan problemene skyldes et virus eller noe? Jeg tør ikke skru av pcen igjen på en stund tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå