Gå til innhold

Finnes sterke chilisauser i Norge?

stout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette hørtes veldig veldig spennende ut, men høres nesten farlig ut. Hva skjer hvis man tar en bitte liten dråpe av dette på tunga?

7248841[/snapback]

Jeg venter på noen flasker med Mad Dog 357, så kan gi tilbakemelding på dette da. Slik jeg har forstått skal det ikke være direkte farlig ved slike små mengder. Er forberedt på at det vli brenne kraftig og lenge. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt flaskene med Mad Dog 357 - Limited Edition med 600 000 scoville units. Har allerede rukket å tatt 2 "brukerdoser". :)

Eneste som kan beskrive dette, at det er det sterkeste jeg noen gang har smakt. Et skikkelig kick, og kan nesten ikke tro hvor sterkt det er. Skal bli spennende å prøve på mat.

Alle må prøve dette en eller annen gang!

Edit: Puttet 1/4 teskje saus i salsadippen til filmen i dag, og resultatet av det ble den sterkeste dippen jeg har smakt noen gang. Anbefales!

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Hva gjør den med smaken? Blir maten bare sterkere, og finnes det noen steder som selger sausene med billigere frakt?

7306046[/snapback]

Kommer an på sausen. Jo sterkere en er, jo mindre bruker man gjerne, og jo mindre vil sausen påvirke smaken.

Jeg tror de fraktprisene er ganske standard USPS-priser, så det er tvilsomt at det finnes noe særlig å spare.

Lenke til kommentar
Hvor mye av det var frakta? Det er det som er interessant :)

7331546[/snapback]

Her er ordren min iallfall. Norske priser er omtrntlige så du kan sammenligne forholdet enklere ;)

Blair's Jalapeno Death Sauce with Tequila: $5.89

Blair's Mega Death Sauce - Feel Alive!: $9.89

Blair's Mega Death Sauce 357: $8.89

Subtot inkl. 10% rabatt: $22.20 (150,-)

Frakt: $35.10 (235,-)

Tot: $57.30 (385,-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

holder meg til medium tacosaus , som en annen sa her, nok med til tikkling på tunga, men å få hele tryne lammet er ikke noe kjekt..

bruker mye sambal oelek, eg det er stor forkjell i styrken på de,

de selger chilli pasta på rema 1000 i små glass, denne er noe av det sterkeste jeg har vært borti.

1 flat ts med dette i pizza saus gjorde pizza sausen sterk nok for meg..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...