stout Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Oppdatering: Mad Dog lager krøll i tarmsystemet. Greit nok at man driter endorfiner, men 4-5 turer på dass opptil 16 timer senere er litt mye Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette hørtes veldig veldig spennende ut, men høres nesten farlig ut. Hva skjer hvis man tar en bitte liten dråpe av dette på tunga? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Dette hørtes veldig veldig spennende ut, men høres nesten farlig ut. Hva skjer hvis man tar en bitte liten dråpe av dette på tunga? 7248841[/snapback] Jeg venter på noen flasker med Mad Dog 357, så kan gi tilbakemelding på dette da. Slik jeg har forstått skal det ikke være direkte farlig ved slike små mengder. Er forberedt på at det vli brenne kraftig og lenge. Endret 9. november 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
3evel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Sambala Oelek den gjør susen, smaker godt gjør den også som deg digger jeg sterk mat viss noen av dere skal på kina resturante, spørr om peking soup den eier så jævla vilt Endret 9. november 2006 av 3evel Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Da har jeg mottatt flaskene med Mad Dog 357 - Limited Edition med 600 000 scoville units. Har allerede rukket å tatt 2 "brukerdoser". Eneste som kan beskrive dette, at det er det sterkeste jeg noen gang har smakt. Et skikkelig kick, og kan nesten ikke tro hvor sterkt det er. Skal bli spennende å prøve på mat. Alle må prøve dette en eller annen gang! Edit: Puttet 1/4 teskje saus i salsadippen til filmen i dag, og resultatet av det ble den sterkeste dippen jeg har smakt noen gang. Anbefales! Endret 15. november 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva gjør den med smaken? Blir maten bare sterkere, og finnes det noen steder som selger sausene med billigere frakt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Her er "sausen" for chilli-gourmet'en: http://www2.originaljuan.com/product.asp?prodID=482 Lenke til kommentar
stout Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Hva gjør den med smaken? Blir maten bare sterkere, og finnes det noen steder som selger sausene med billigere frakt? 7306046[/snapback] Kommer an på sausen. Jo sterkere en er, jo mindre bruker man gjerne, og jo mindre vil sausen påvirke smaken. Jeg tror de fraktprisene er ganske standard USPS-priser, så det er tvilsomt at det finnes noe særlig å spare. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Så er det 230 kr det blir for frakt hvis jeg bestiller kun én flaske med saus? Eller er det billigere? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan bare bekrefte det fretex sier. Mad Dog 357 - CE er såpass sterk at den omtrent ikke påvirker smaken i det hele tatt. Prøvde den på taco i går, og det ble litt av en "wild ride". Jeg betalte så vidt over 400 kroner totalt for 2 stk Mad Dog 357. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvor mye av det var frakta? Det er det som er interessant Lenke til kommentar
stout Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hvor mye av det var frakta? Det er det som er interessant 7331546[/snapback] Her er ordren min iallfall. Norske priser er omtrntlige så du kan sammenligne forholdet enklere Blair's Jalapeno Death Sauce with Tequila: $5.89 Blair's Mega Death Sauce - Feel Alive!: $9.89 Blair's Mega Death Sauce 357: $8.89 Subtot inkl. 10% rabatt: $22.20 (150,-) Frakt: $35.10 (235,-) Tot: $57.30 (385,-) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det kan vel nevnes at HotSauceWorld har salg nå, og i tillegg får man 10% rabatt ved å bruke koden "holiday". Har lyst på denne. Men har vel nok med min Mad Dog 357 CE en lang, lang stund. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fillern! Sendte mail til hotsauceworld, de sender ikke til Norge lenger! Ideer om andre plasser man kan bestille? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva har dette å si for smakssansen i det lange løp? Blir den døyvet og "ødelagt", i et stadig jag etter sterkere mat etterhvert som vanlig mat slutter å smake noe som helst? Høres i så fall utrolig kjipt ut Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 holder meg til medium tacosaus , som en annen sa her, nok med til tikkling på tunga, men å få hele tryne lammet er ikke noe kjekt.. bruker mye sambal oelek, eg det er stor forkjell i styrken på de, de selger chilli pasta på rema 1000 i små glass, denne er noe av det sterkeste jeg har vært borti. 1 flat ts med dette i pizza saus gjorde pizza sausen sterk nok for meg.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Vi oppdaget Sriracha på en av de lokale innvandrer-butikkene, og jeg er veldig fornøyd! Tviler på at den er sterk nok for dere, men for en nybegynner er den flott for å sette smak på maten. http://huyfong.com/frames/index.htm Endret 29. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sukk...Hadde ein lokal invandrerbutikk i nærlæiken, men den måtte legge ned. Det burde ikke være noe problem, slike butikker legger ned og åpner opp igjen stadig vekk.. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Prøver å vekke denne tråden til live igjen. Noe nytt på hot-sauce fronten? Har selv handlet sauser fra http://www.scorchio.co.uk/ mange ganger. Seriøs butikk med brukbart utvalg, å aldri noe tull. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Thai Delight har nå en sriracha saus. Også fant jeg nylig en Tabasco med habanero "You'll love it so much you just might cry" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå