acemaster Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hallo ! Jeg har no kjøpt meg ny maskin men hovedkorte jeg kjøpte viser ikke riktige temperaturer, da jeg for eks. går inn på everest står det ikke noe om prosessor temperaturen. Hva er det jeg må gjøre at det skal bli bra da? hovedkort : Asus Mainboard S-AM2 nForce 570U takker for alle svar Endret 4. september 2006 av acemaster Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan prøve å kjøre asus update som hjelper deg og oppgradere bios *litt of topic* Er bedre at du skriver eller enn Ir Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Du kan prøve å kjøre asus update som hjelper deg og oppgradere bios *litt of topic* Er bedre at du skriver eller enn Ir 6798865[/snapback] SKal prøve det i morgen jeg da! Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Du kan prøve å kjøre asus update som hjelper deg og oppgradere bios *litt of topic* Er bedre at du skriver eller enn Ir 6798865[/snapback] SKal prøve det i morgen jeg da! 6798919[/snapback] Har no gjort det men har fortsatt ikke fått det jeg ville ha! D viser feil vcore og temperatur på prosessor, d viser det samme i everest og! Jeg vet ikke hva som er feil?? Noen som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå