Fiskeoppdretter Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Når jeg lager en skikkelig "fettbombe" (perfekt vaffel følge meg ^^ ) da trenger jeg ikke noe syltetøy, eller annet tilbehør Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hmm.. Varierte vaffler er det beste. Men en lite "stekt" lys vaffel med smør og brunost er utroligt 6943039[/snapback] Faen! Nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vaflene på Sundt her i Bergen var også gode, den gangen de stekte dem på bestilling. Geir 6954955[/snapback] Og idag var jeg for første gang oppom den nyåpnede 4. etasjen på Sundt, og fant ut at kafeen på Sundt var erstattet med en simpel fastfood-disk. Uten vafler. Geir Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Vaflene på Sundt her i Bergen var også gode, den gangen de stekte dem på bestilling. Geir 6954955[/snapback] Og idag var jeg for første gang oppom den nyåpnede 4. etasjen på Sundt, og fant ut at kafeen på Sundt var erstattet med en simpel fastfood-disk. Uten vafler. Geir 6970442[/snapback] UTEN VAFLER??! Uffameg for et sjokk det må ha vært! Det er jo nesten førstepri når det gjelder sånne små mat-disker.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Den perfekte vaffelen er litt mindre stekt enn "gjennomsnittet". Den har på noe lys sirup, og mye sukker. Ved siden av tallerkenen (10+ slike vafler), står det et halvliter-glass med iskald lettmelk. Siden det er så veldig usunt, pleier jeg som regel å ha på enten sirup eller sukker. Endret 3. oktober 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 fikk veldig lyst på vafler nå ja. Vel, de skal være lysebrune, ha godt med syltetøy og brunost på. Av drikke er det ingenting som slår hjemmelaget rips/solbersaft, men vanlig rød saft duger det og. btw, ingen som har noen glutendrie vaffeloppskrifter da? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 btw, ingen som har noen glutendrie vaffeloppskrifter da? Toro har glutenfri vaffelmix. Ellers så finnes det en oppskrift på Aperitif, denne og denne på ABC/matoppskrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå