Skavhaug Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har fått slik fin spyware ting på pcen Det kommer opp vinduer med alt fra adultfrienfiner til pokerspill: / Noen ganger blinker det ett gult ikon i nederst i høre hjørne. Har prøvd med kaspersky og ad-aware. Men de finner det ikke Noen som vet åssen jeg får vekk faenskapet ? Lenke til kommentar
Andraan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har fått slik fin spyware ting på pcen Det kommer opp vinduer med alt fra adultfrienfiner til pokerspill: / Noen ganger blinker det ett gult ikon i nederst i høre hjørne. Har prøvd med kaspersky og ad-aware. Men de finner det ikke Noen som vet åssen jeg får vekk faenskapet ? 6798648[/snapback] Prøv å laste ned Spywaredoctor, det funker fett! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har fått slik fin spyware ting på pcen Det kommer opp vinduer med alt fra adultfrienfiner til pokerspill: / Noen ganger blinker det ett gult ikon i nederst i høre hjørne. Har prøvd med kaspersky og ad-aware. Men de finner det ikke Noen som vet åssen jeg får vekk faenskapet ? 6798648[/snapback] har du prøvd med spyware doctor? har det selv og det virker meget bra. Hadde noe lignende på pc'n før jeg og. Bare prøv noen andre programmer først. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Spyware Doctor fiksa det Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spyware Doctor fiksa det 6798792[/snapback] flott, anbefaler deg å bruke det hele tiden. Det er det beste spyware programmet jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange. Bruker det selv for tiden, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Lenke til kommentar
Andraan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spyware Doctor fiksa det 6798792[/snapback] Tenkte meg det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå