HotShotChicken Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hvor identiske må to kort være for å kjøre dem i SLI. Holder det at de er orginalt klokket likt og av samme merke Jeg har i dag dette grafikkkortet og lurer på om det ville kunne kjøres smertefritt i SLI med dette grafikkkortet Takker for svar Endret 3. september 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei! Jeg har lest at med nyere drivere skal to kort av samme type gå selv om de er av ulikt merke, så jeg tror det vil gå. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 så du tror jeg vil kunne kjøre et f.eks gainward kort klokket likt med de nyeste driverne? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvor identiske må to kort være for å kjøre dem i SLI.Holder det at de er orginalt klokket likt og av samme merke Jeg har i dag dette grafikkkortet og lurer på om det ville kunne kjøres smertefritt i SLI med dette grafikkkortet Takker for svar 6798625[/snapback] Begge de kortene er jo helt like, så de vil fungere utmerket i SLI, ett hvilket som helst annet 7900GT skulle fungere bra det også. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Selv forskjellige klokkehastigheter vil fungere også. Det høyest klokkede kortet vil bli klokket ned til det lavest klokkede kortet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet om dette gjelder også 6600gt sli? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) For SLI må de være samme modell. F.eks. 2 x 7900gt eller 2x 6600GT. Uansett merke. Dersom du bruker gamle drivere, så må dog merket også være likt, men den begrensningen er ikke der lenger i nyere drivere. Begge kort må være likt klokket, ellers defaulter begge kortene ned til hastigheten som det tregeste kortet har. -Stigma Endret 4. september 2006 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå