arkaid Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser at prisene på mobiltelefoner har skutt voldsomt i været på Netcom sin webshop. Synd, de forrige prisene var jo like billige som hos Tele2. Har nylig portert til Netcom og planlagte å binde til ny telefon senere i høst. Dette var tydligvis en bommert. Slik prisene er nå lønner det seg jo stort å kjøpe en telefon uten binding. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 1690 for en K800 gitt med ActiveTalk binding. Lønte seg da for meg å kjøpe den for 990 kr Men kanskje forhandler har tilbud, eller så kan du jo ringe kundeservice å høre om de har noen tilbud da. Lenke til kommentar
arkaid Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Enda verre for w810i: 1590 + Active talk i 12 mnd kr 1548 = 3138. Tilbudene hos forhandlere er fremdeles bra. Skjønner bare ikke hva Netcom tenker på med flere hundre prosent prisstigning i løpet av noen få dager. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Leste i spaceworlds kundeavis forleden. Der sto det at du måtte handle nå, for prisene skulle skyte i været om kort stund. Sto før og etter priser! Tåpelige greier. Er Netcom redd for å få flere kunder? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 de tjener jo bedre på å ha mindre kunder enn flere som de hadde før. Kanskje de ikke vil ha mer Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 dere har vel lagt merke til at også telenor har satt opp prisene? bedrift sank fra 1600 til 1000 i provisjon til butikkene. fritid og fri120 sank fra 1600 til 1400kr pr abbo. husker ikke de andre i hode. Og alle vil sette opp prisene, web shoppen til forhandler, og opratør. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jepp, fikk smertelig erfare dette da jeg planlagte kjøp av k800i med telenor bedrift for 1500kr, hvorpå telenor skrudde opp prisen til 2250kr den dagen jeg skulle bestille. (priser fra commit.no, som er telenors webshop) Fryktelig irriterende, men er jo forståelig at prisene går opp når både kjøpepris: 1000kr og Activetalk 12mnd 1500kr = 2500kr for en mobil som er verdt 3300kr Endret 4. september 2006 av NoXify Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Provisjonene fra operatørene er som regel høyere om sommeren enn resten av året. Dette så man kjapt da prisene sank til gode provisjoner i juni, og øker igjen nå til 1/4 september. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja det er vanlig at mobiltelefonene er billigere om sommeren enn resten av året. Ikke nor nytt det i grunn. Lenke til kommentar
BlueRose Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Provisjonene fra operatørene er som regel høyere om sommeren enn resten av året. Dette så man kjapt da prisene sank til gode provisjoner i juni, og øker igjen nå til 1/4 september. 6806529[/snapback] Det er nå folk begynner å kjøpe presanger til Jul... Derfor går prisene i været med en gang Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Synes subsidiene var direkte dårlige på mange av telefonene, jeg blir på ingen måte fristet til å kjøpe subsidiert telefon slik det ser ut nå. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Synes subsidiene var direkte dårlige på mange av telefonene, jeg blir på ingen måte fristet til å kjøpe subsidiert telefon slik det ser ut nå. 6819291[/snapback] men på tele2 sin webshop er prisene fortsatt lave! typisk når jeg skulle binde netcom abm mitt Endret 7. september 2006 av mrfitness Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det blir enda dårligere priser i oktober, så tar det seg opp igjen i november og desember. Slik er det hvert eneste år. Skal man kjøpe subsidiert telefon, lønner det seg å handle i juni-juli-august og i desember. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå