Gå til innhold

Gratis spill og programmer til Nokia.

Lakima

Anbefalte innlegg

Hei dette er en link til gratis programmer og spill. Husker ikke om det er bare til nokia eller om det er SE også. Er vertfall vert og registere seg der. Har funnet mage programmer som er nyttig der og mange morsomme spill :D:D

http://www.mobilesmania.com/forum/

Noen som har noen andre linker til bra sider så legg de til a? Har lyst på flere slike sider :D

Endret av Chicken89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå gjort det lettere enn dette..

Jeg lastet ned en pakke med 1700 javaspill gjennom LimeWire.. Enkelt og greit..

6887784[/snapback]

hvordan er kvaliteten?

noen som har link til side hvor det finnes kvalitets spill til 6280?

hels som kan kjøre "full screen" :D hater og ha innstalert mange spill jeg tror er kule, men finner ut at bare er RÆVA :(

Lenke til kommentar
Jeg har nå gjort det lettere enn dette..

Jeg lastet ned en pakke med 1700 javaspill gjennom LimeWire.. Enkelt og greit..

6887784[/snapback]

hvordan er kvaliteten?

noen som har link til side hvor det finnes kvalitets spill til 6280?

hels som kan kjøre "full screen" :D hater og ha innstalert mange spill jeg tror er kule, men finner ut at bare er RÆVA :(

6888652[/snapback]

Må si en del av de spillene er bokstaveligtalt ræva ja.. Men det er veldig mange gode spill også. Men man finner desverre kun ut av ved å teste alle spillene.. (noe jeg selvfølgelig ikke har gjort... :!: ) Men av de spillene jeg har prøvd, er det godt blandet mellom gode spill og møkk..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Uansett så er det en side med ulovlig programvare, og da sier det seg selv at å linke til bare en del av forumet fortsatt er ulovlig. Tar nemlig ikke lange tiden å klikke seg til riktig del av forumet som har litt tvilsomhet i seg. :)

6979101[/snapback]

DA kan vi vel ikke vise til Google heller, siden det ikke tar lang tid å klikke seg inn på tvilsomme forum der heller :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...