Lakima Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hei dette er en link til gratis programmer og spill. Husker ikke om det er bare til nokia eller om det er SE også. Er vertfall vert og registere seg der. Har funnet mage programmer som er nyttig der og mange morsomme spill http://www.mobilesmania.com/forum/ Noen som har noen andre linker til bra sider så legg de til a? Har lyst på flere slike sider Endret 3. september 2006 av Chicken89 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har nå gjort det lettere enn dette.. Jeg lastet ned en pakke med 1700 javaspill gjennom LimeWire.. Enkelt og greit.. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har nå gjort det lettere enn dette.. Jeg lastet ned en pakke med 1700 javaspill gjennom LimeWire.. Enkelt og greit.. 6887784[/snapback] hvordan er kvaliteten? noen som har link til side hvor det finnes kvalitets spill til 6280? hels som kan kjøre "full screen" hater og ha innstalert mange spill jeg tror er kule, men finner ut at bare er RÆVA Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 det finnes masse bra spill man kan laste gratis ned! søk bare etter applikasjoner eller arkiv, og bruk modellen på mobilen din som søkeord Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har nå gjort det lettere enn dette.. Jeg lastet ned en pakke med 1700 javaspill gjennom LimeWire.. Enkelt og greit.. 6887784[/snapback] hvordan er kvaliteten? noen som har link til side hvor det finnes kvalitets spill til 6280? hels som kan kjøre "full screen" hater og ha innstalert mange spill jeg tror er kule, men finner ut at bare er RÆVA 6888652[/snapback] Må si en del av de spillene er bokstaveligtalt ræva ja.. Men det er veldig mange gode spill også. Men man finner desverre kun ut av ved å teste alle spillene.. (noe jeg selvfølgelig ikke har gjort... :!: ) Men av de spillene jeg har prøvd, er det godt blandet mellom gode spill og møkk.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 En grei regel om du skal overføre mange gratisspill til mobilen er å overføre direkte fra pcen uten wap som feks hurtiglinkene på getjar.com. Dette kan nemlig bli veldig dyrt om du skal teste for å se noen av de over tusen spillene du har lastet ned. Lenke til kommentar
aerox88 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hahaha ja, mye lettere og ta alt over pcn og ikke ett og ett spill noen som har noen spill og anbefale? ganske chill og ha noen gode spill hvis man venter på noe av og til Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Registrerte meg der, men det var svært lite temaer der for series 40. Bryr meg ikke om spill. Kan heller anbefale http://www.zedge.net Gratis spill, programmer, ringetoner, wallpapers og temaer for de aller fleste telefoner. Endret 19. september 2006 av balltuss Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Getjar er genialt, bruker det og mobilesmania mye selv, mye bra der ute, dog er noe av det som ligger på mobilesmania piratkpier. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) http://www.mobilesmania.com/forum/ er vel ikke en virusside? Siden mobilen min kræsja etter at jeg hadde lagt inn et program fra den siden! Endret 23. september 2006 av ibrar Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) http://www.mobilesmania.com/forum/ er vel ikke en virusside? Siden mobilen min kræsja etter at jeg hadde lagt inn et program fra den siden! 6894052[/snapback] Hvilket program da?Så lenge du laster ned ulovlig software (hvis det var det du gjorde) er vel dette noe du ikke kan forvente å unngå ! Endret 30. september 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 http://www.mobilesmania.com/forum/ er vel ikke en virusside? Siden mobilen min kræsja etter at jeg hadde lagt inn et program fra den siden! 6894052[/snapback] Jeg har ikke fått noe virus derifra.. Alt jeg har tatt derifra har fungert:D Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Også er det ulovlig å linke til sider med piratkopier. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Også er det ulovlig å linke til sider med piratkopier. 6974830[/snapback] Husk at deler av mobilesmania er lovlige og da, bør jo være lov å linke til themesdelen f.eks men ikke til spill\programdelen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Uansett så er det en side med ulovlig programvare, og da sier det seg selv at å linke til bare en del av forumet fortsatt er ulovlig. Tar nemlig ikke lange tiden å klikke seg til riktig del av forumet som har litt tvilsomhet i seg. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Uansett så er det en side med ulovlig programvare, og da sier det seg selv at å linke til bare en del av forumet fortsatt er ulovlig. Tar nemlig ikke lange tiden å klikke seg til riktig del av forumet som har litt tvilsomhet i seg. 6979101[/snapback] DA kan vi vel ikke vise til Google heller, siden det ikke tar lang tid å klikke seg inn på tvilsomme forum der heller :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sorry folkens, retningslinjene er klare på feltet. Det er fullt mulig at det finnes lovlige saker der også, men mitt intrykk hovedintrykk er at det er mye mer enn det også. ##Stenges## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg