Gå til innhold

TOPVDO mp3/cd spiller til bil spiller av mp3 meget merkelig

Anbefalte innlegg

Er russ i år, og fant ein billig TOPVDO spiller (til bil) på QXL til 1800kr. (TOPVDO 8006 CD/MP3/VCD) valgte denne for den hadde mp3, og fjernkontroll.

Men nå har jeg montert den og alt funker som det ikke skal. :grin: Status er:

Den spiller av 1/3 av orginale cd'er.

1/5 av brennte cd'er.

Og alle Mp3'ene på mp3cd hørres ut som ein dårlig nedlasting, mange små .01 sekund med 20khz, *plump*'er, små hopp etc.

Velger å spør om problemet med MP3 i dette forumet, siden det er dataforum (men du kan svare på alt det andre hvis du vett svaret). Altså, hva er gale? Kan det vær min Sony 8x4x32x brenner? CD merket? CD spilleren? Hjelp! Hva skal jeg gjør. Kan jeg klage til han som solgte den på QXL? Hvilke rettigheter har jeg? Han solgte den som ny. Er utrolig missfornøyd med handelen foreløpig.

Takk for evt svar, selv om det ikke er så fryktelig data-orientert.

Jani

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ganger får du det du betaler for. Og du får ikke mye for 1800 kroner. Noen ganger får du også mindre enn du betaler for. Og det er tilfellet her.

Klag til han som du kjøpte den av for han hadde kanskje samme problemet. Uansett har han plikt til å ta tilbake den defekte varen og gi deg pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Har akkurat samme spiller og samme problemet! Rimelig irriterende! Greit nok den ikke kostet skjorta men en skal vel regne med at varen fungerer normalt? Og reklamen for produktet var jo bare så "smigrende"

Jeg tror noen ganger at passasjerende slenger slengkyss for det høres ut som et stort smask innimellom. Det hakker og det.... ja...

Hva tror du? Skal vi klage??

Mvh

Camilla

Lenke til kommentar

Jepp, jeg skal klage... men det ble jo kjøpt på auksjon... så det kan vær han fyren begynner å klage, har fjernet noen skruer på toppen av spilleren, som va likesom bevis på at den ikke var brukt... vel, nå er den det.

Hvordan selger de disse spillerne? Har aldri sett noe i butikk, heller ikke noe når du søker på TOPVDO i søkemotorer. VDO uten TOP forran er jo Siemens tror jeg. Boksen har ingen antydninger til TOPVDO, så det kan vær det er merkeløs spiller som importøren kan tagge ka de vil på.

Noen rettigheter må vi vel ha? Det er jo et dårlig produkt!!!

jani

PS: jeg skriver tilbake når jeg finner ut hva han QXL mannen har å sei.

Lenke til kommentar

Skruer på toppen?

Jeg har satt inn spilleren i min bil også og jeg mener at det ikke var noen skruer på toppen av min?

Jeg fikk ikke med bruksanvisning heller og ba han sende meg dette - han sendte mail med SNARVEI til bruksanvisningen. Noe jeg purret på men aldri fikk svar på.

Jeg brenner også med Nero men dette skal ikke ha noe å si? Jeg har faktisk mest problemer med å spille av vanlige cd plater. Kjørte faktisk innom en bensinstasjon for å kjøpe en flunka ny plate for å finne ut om det var mine cder det var noe i veien med (hakk o.l.) men neida!

Venter i spenning om hva du kommer frem til!

Mvh Camilla

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har kontaktet han fyren som solgte det til oss, og han sier han kjøpte det av noen andre. Og han andre hadde kjøpt det av et firma som hette EuroNor eller no. Vi fikk også kundenummer.

euronor har bare postboks. jeg sender spilleren til de. Skal få ny (har helst lyst på penger). tror ikke jeg gidder å teste den en gang. seller den på QXL (som ny). Kjøper sony Xplod eller noe sånnt.

ville dere ha adressen til euronor?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en topvdo 2008 spiller, den fungerer veldig bra.

Har ikke problemer med mp3 avspillingen, jo en gang, men da ville den ikke spille på pioneeren jeg testet heller.

Jeg bruker en plextor og en sony brenner, bruker nero brenne program. jeg betalte ca.1800kr for spilleren og synes den er verdt pengene, Pioneer sin MP3 skulle de ha over 5000kr! for. Ser at noen skriver om en 8006 spiller, er dette den samme eller? kanskskje det er det som er forskjellen?

Lenke til kommentar

Jeg har 2008 spiller og en lcd skjerm betalte 3800 for den. 3800kr er ikke mye, sjekket med andre merker og de skulle ha 10000kr det er stein dyrt det.

Anbefales!, men pass så du ikke får noen uten skruer på toppen, da er de brukt. Er de brukt har sikkert noen solgt de videre for de har ødelagt de ved installasjonen selv, det er stein mange som har ti tommeltotter og i steden for å hive det de ødelegger, selger de det videre, det blir man forbanna av! Få fatt på de som har solgt varen og bytt den, mangler den skruer og du har kjøpt den som ny, har du garantert bytterett!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg har 2008 spiller og en lcd skjerm betalte 3800 for den. 3800kr er ikke mye, sjekket med andre merker og de skulle ha 10000kr det er stein dyrt det.

Anbefales!, men pass så du ikke får noen uten skruer på toppen, da er de brukt. Er de brukt har sikkert noen solgt de videre for de har ødelagt de ved installasjonen selv, det er stein mange som har ti tommeltotter og i steden for å hive det de ødelegger, selger de det videre, det blir man forbanna av! Få fatt på de som har solgt varen og bytt den, mangler den skruer og du har kjøpt den som ny, har du garantert bytterett!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Euronor va faktisk netthandelen.no og de har sent oss _ny_ spiller tilbake (har ikke fått den enda, 2 uker gått nå). Vi fikk ikke penger for den nei. (men de betalte porto)

det hadde vært flott om den hadde virket, men jeg har mistet troen på den (derfor tester vi den ikke en gang, men selger på qxl). Vi satser heller på en billig som bare spiller cd...

noen som har lyst å kjøpe NY TOPVDO 8006 mp3/cd spiller til 1700kr? :razz:

Lenke til kommentar

jeg er ikke sååå negativ. :grin:

Husk at vi er 9 stk som kjører uten musikk! Tiden vi har russebilen er liten, og vi har ikke tid å miste fordi vi må sende spilleren tilbake. (evt igjen)

Jeg regner med den virker fint nå (derfor vi selger)... menj... velger heller å si at vi ikke **tør** å prøve den igjen, for hvis den ikke funker, så må vi vente nye 3 uker. og det har vi ikke tid til!!!

For å være helt sikre kjører vi ned til en lokal bilstrero butikk og kjøper der.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-10 19:39, skrev evigung2002:

MAKAN Janicz hvordan kan noen bli så negativ, og i tillegg selge spilleren til andre når du ikke er fornøyd selv. Noen vokser aldri opp! Spilleren fungerer sikkert denne gang, men du vil ikke prøve engang, du bør gi det en sjangs, noen er alltid konstant negative.

Det kan jo også være grunn til å være veldig skeptisk til disse topvdo spillerne... Brodern kjøpte en Orbit mp3 spiller av netthandelen, den spilte jo cd'ene, men med masse ulyder. Vi sendte den tilbake og fikk en ny.. Denne var enda verre enn den forrige.. Da han nå hadde prøvd to av disse og ingen av dem virket ba han om å få en topvdo spiller i stedet... Men topvdo'en var av samme sarvekvaliteten, og samme problemene med den også.. Hevet kjøpet... I mellomtiden hadde også jeg bestilt en topvdo, og da vi testet denne i samme bilen med samme høytalerne, funket jo den, men herregud for noe drit... Burde vært forbudt å selge så dårlige produkter selv om den kostet bare 1100,- ...

Netthandelen var heller ikke direkte imøtekommende

når vi henvendte oss der, selv om vi fikk byttet spilleren flere ganger og til slutt fikk hevet kjøpet...

The Edge

Lenke til kommentar

ja, det aller beste var hvis vi kunne heve kjøpet. (vi trenger cd spiller NÅ!) Men jeg tror ikke det går så bra :grin:... siden vi kjøpte på auksjon, fra privatperson etc. etc.

får håpe noen har lyst å kjøpe den for 1700. og da regner jeg med at den virker... hvis ikke må også de stakkars folkå stressa slik som vi nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...