Gå til innhold

1gb minne kort henger n80`en min..?

Lakima

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte meg 1 gb twinmos minne kort til min n80.. Når jeg satt det i begynte telefonen og henge seg og oppførte seg merkelig.. og ikke minst brukte laaang tid på oppstarten. Noen andre som har hatt samme problem? Jeg sendte inn minne kortet siden jeg trodde det var ødelagt og fikk nytt så det er ikke minnekortet det er noe feil med. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du formatert minnekortet på telefonen?

6799333[/snapback]

Nei hjelper det?

6804196[/snapback]

Hjalp det?

Hadde samme problemet med min. Det hjalp når jeg formaterte kortet.

6810667[/snapback]

Den finner det ikke så får ikke formatert det. Jeg fant det med en gang men etter jeg tok det ut så fant den det ikke mer.. Det samme var det med det forrige minnekortet også. prøvde og formatere det i digital kamraet men da sto det at det var feil på memory card. Akurat det samme sto det med det forrige på kameraet også :hmm: noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre for og finne det. Prøvde og restarte telefonen med det i også. :(

Endret av Chicken89
Lenke til kommentar
Koble den til PCen med USB-kabelen og velg "dataoverføring"

I Min Datamaskin høyreklikker du på den flyttbare disken som kommer opp og formaterer derfra.

6811215[/snapback]

Det kommer ikke opp noen flyttbar disk når jeg velger dataoverføring. Men jeg vet den merker at det er ett minnekort i siden hvis ikke hadde det ikke gått og satt den på dataoverføring. Noen forslag? Tar i mot alle :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...