Orjanp Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg trenger en CPU intensiv funksjon som ligger i python sitt standard bibliotek. Den må også bruke litt tid på å utføre funksjonen. En eller annen matematisk funksjon vil vel fungere. Den skal brukes til å kontrollere at en deamon kjører. Og til å se at deamonen er sluttet å kjøre. Ørjan... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 du vil bruke høy cpu-load som tegn på at en prosess kjører? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Ja. Kun midlertidig for testing. Ikke meningen at dette skal være slik når jeg er ferdig. Ørjan... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) det er da bare å telle i en for løkke? hva med å bruke en lock file istedet? EDIT: eller en pid-file er vel det jeg tenker på Endret 4. september 2006 av Torbjørn Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 eventuelt bare la prosessen sove i x sekund? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 eventuelt bare la prosessen sove i x sekund? 6803833[/snapback] det gir ikke cpu-load å sove Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Takk for tipset med pid-file. Tenker det blir noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå