dreamers Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Lurer på hvilken jeg skal kjøpe av Linksys WRT54GL eller D-link DWL-2100AP? Har Linksys følgende modes: AP, Bridge, Multipoint bridge, repeater, client. D-link fungerer også som AP i bridge-mode. Fungerer samtidig som AP, client og repeater ved f.eks. et oppsett av tre enheter hvor punktet i midten står som bro mot de to øvrige. Håper noen kan gi med svar. At den fungerer som client er også viktig for meg. Gjør Linksys det? Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lurer på hvilken jeg skal kjøpe av Linksys WRT54GL eller D-link DWL-2100AP? Har Linksys følgende modes: AP, Bridge, Multipoint bridge, repeater, client. D-link fungerer også som AP i bridge-mode. Fungerer samtidig som AP, client og repeater ved f.eks. et oppsett av tre enheter hvor punktet i midten står som bro mot de to øvrige. Håper noen kan gi med svar. At den fungerer som client er også viktig for meg. Gjør Linksys det? 6798189[/snapback] Linksys'en fungerer til alt du vil, siden den benytter linux. Det finnes MENGDER med 3. parts firmware. Anbefales. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du kan gjøre det meste med Linksysen, du kan til og med justere signalstyrken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå