klxm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg lurer på hvordan man flytter et emne som enn har lagt inn på feil plass her inne ? Og ev slette de ? Lurer også på hvordan man sletter profilen sin her på dette forumet ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan verken flytte eller slette, det er det berre moderatorar og administratorar som kan. Har du posta på feil stad, trykk på , og gje beskjed om det. Brukaren din kan du heller ikkje slette, so vidt eg veit. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er ikke mulig for deg å slette din egen bruker, eller din brukers innlegg. Ei er det mulig for deg å flytte trådene dine. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det er ikke mulig for deg å slette din egen bruker, eller din brukers innlegg. Ei er det mulig for deg å flytte trådene dine. 6824077[/snapback] Kan admin. slette brukere da ? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg som admin kan slette brukere, ja. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dog bør det legges til at det vel aldri har hendt (som jeg kan huske) at en bruker er blitt slettet. Bannet/utestengt, men aldri totalt fjernet Moderatorer og admins kan flytte og slette innlegg/tråder. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Dog bør det legges til at det vel aldri har hendt (som jeg kan huske) at en bruker er blitt slettet. Bannet/utestengt, men aldri totalt fjernet Moderatorer og admins kan flytte og slette innlegg/tråder. 6850453[/snapback] Va berre det at eg har opprettet to brukere Men bruker bare ene, da det ikkje var planlagt å lage to.... Men det gjør no ikkje noke for såvidt at den andre ligger her da... hehe... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 I slike tilfeller har vi slettet brukere så lenge de kan bevise at de har opprettet to kontoer på forumet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Rettelse her: Administratorer /moderatorer har aldri sletta brukerkontoer, og dette er eit prinsipp som har vore ganske lenge. Med dobbeltbrukere o.l så har den eine eller begge blitt permanant stengt (ut frå kva opprinnelse dobbeltregisteringa har). Brukarar har ønska sletting av sine brukarar men dette har blitt avslått ut frå gjeldande prinsipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg