_tHokA_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Minnebrikka på min N6680 ville ikke virke mer idag (orginale). Så jeg har alltid hatt planer om å kjøpe meg 1GB brikke, men aldri kommet så langt. Men nå har jeg jo en god nok grunn til å kjøpe meg det. Brikka koster jo 200kr, men frakta blir på 150kr +/-. Synes det er litt dyrt kun for å sende en liten brikke som veier noen få gram. Sist hadde jeg en bestilling på en del kilo som kom på samma pris på frakt. Noen som har erfaring på hvordan komplett.no gjør det angående frakt på en enkel MMC minnebrikke? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vil anta det er DETTE du leter etter. (39 kr) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Er det da bare å bestille så finner komplett.no ut om den kan sendes i brev? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du velger brevpakke isteden for norgespakke under "utsjekkinga". Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Den ser jeg iallefall ikke her rart Lenke til kommentar
joker Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den ser jeg iallefall ikke her rart 6798340[/snapback] Du må vel betale med kort for at det skal fungere Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Den ser jeg iallefall ikke her rart 6798340[/snapback] Du må vel betale med kort for at det skal fungere 6798387[/snapback] Ja, betaler jeg med VISA så kom det opp brev uten sporing Sånn, da er den kjøpt og betalt takk for hjelpen Endret 3. september 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå