pstub Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort. Har et Creative Voodoo Banshee 16MB fra 1998 og har funnet ut at det er på tide å bytte. Som dere kanskje skjønner er jeg ikke den som bytter ting oftest, og liker å kjøpe noe som holder en stund. Men på den annen side er jeg ikke villig til å legge allverdens penger i det! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å legge ca 1.000kr, men har skjønt at jeg må opp i nærmere 2.000. Men over dette er jeg absolutt IKKE villig til å gå. Jeg vil ha TV-utgang, og bortsett fra det så vet jeg egentlig ikke! PC'en brukes til alt mulig rart egentlig. Spiller ikke mye i det hele tatt, men er veldig glad i DeltaForce serien og den typen spill. Et eller annet som skjærer seg i LandWarrior med det kortet jeg har nå, og det liker jeg ikke! Så, for å oppsummere. Jeg vil ha et kort som holder til det aller meste, men som ikke er det aller beste. Har hørt at jeg driter meg ut hvis jeg kjøper MX kort... All saklig hjelp mottas med stor takknemmelighet! Lenke til kommentar
Arch_ Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Da er Radeon 9000 midt i blinken for deg! Lenke til kommentar
Frink Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Radeon 9000 koster 1000 kr, og gir fin ytelse for pengene :smile: Jeg for min del, vil ha det beste, og har et Radeon 9700 Pro på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå