DE1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bilde taler vel for seg selv? :!: God søndagsaften! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sett det før... Sikkert bare fake... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Selvfølgelig bare fake. Men synes da det var morsomt jeg da - Enkel Photoshop, men.. whatever. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dataspråk er da virkelig binært. Så tittelen blir en smule feil, men ellers var den artig ja. Litt småpirking må til. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dataspråk er da virkelig binært. Så tittelen blir en smule feil, men ellers var den artig ja. Litt småpirking må til. 6798831[/snapback] Å dette var et forsøk på å være morsom? tok den ikke helt... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) det er det mest geniale skiltet jeg har sett på lenge... uansett om det er fake eller ikke... synes denne er også ganske genial: edit: leste nå at det står "lagged out".. trodde det stod "logged out" jeg.. Endret 3. september 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 det er det mest geniale skiltet jeg har sett på lenge... uansett om det er fake eller ikke... synes denne er også ganske genial: 6799019[/snapback] Ler så jeg griner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå