Abnegation Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Rent hypotetisk, la oss si at jeg hadde glemt at jeg hadde en lekse til i morgen. Og at jeg foreksempel sa til lærern min at printeren streika totalt, og at dette var alt jeg fikk ut. Ser det ekte nok ut? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Haha. Nei? Men kan jo hende læreren din ikke har peiling. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ville nok helle scrambla bokstavene på et ukjent språk. Sånn vanlig greie som popper ut som en testside. Da funker det nok... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 er læreren veldlig gammen og aldri har hørt om photoshop så ja. ellers så nei Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tror det vil fungere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det så jo helt bedritent ut. Lag heller flere striper der det ikke er printet noe. På langs. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvilken klasse forresten? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 dra på med en arabisk font elns, si at alt var helt klikk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tror noen undervurderer intelligensen til lærerne sine. Men du fortjener vel å drite deg ut med det forsøket der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hahahahahahaha. Beste tråden så langt i 2006. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Herregud... Åssen i alle satans dager skal skriver'n din klare å lage det der da? Moppe arket med terpentin? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 man ser ganske lett at det ikke er blekk som er dratt utover, bortsett fra kanskje i overskriften. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Åpne ett bilde i notepad og ctrl+c og ctrl+v, print ut og lever Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det bildet virker ikke så veldig realistisk hvis du spør meg. FredrikB har en god ide Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Eller så kan man bare innrømme at man har bæsja på leggen og glemt en lekse. Ærlighet varer alltid lengst. Er så forbanna lei alle de småjævlene som alltid lyver så det renner for å slippe unna ett eller annet... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bruke en time på å gjøre leksene, eller bruke en time på å lage en dårlig unnskyldning? Jees. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Nå er vel en passende tid å komme med en oppdatering Jeg fikk utsettelse på norskoppgaven når jeg viste arket! Lærern lo litt og sa at det var forsøket verdt! Var jo så klart ikke noen spesielt viktig oppgave, var en hjemmelekse han skulle ha inn. VK 2 det er snakk om. Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 kansje detta hadde funka Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lag "striper" på teksten, dra den ut av printeren mens du printer ut. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva med å bare si at et par av seperasjonsfingrene i fuserenheten hadde knekt, så alle arkene du prøvde å få ut havnet rundt nedre fuservalse og forårsaket heftige papirstopper? Det har iallefall en tendens til å skje med kopimaskiner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå