aod Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Var ute etter ett regnfall og tok bilder av dråper på bilen, inspirert av en annen tråd her angående det temaet. Er det noe forbedringspotensiale i å ta bilder av vanndråper på bil? Eller er det gjerne ikke så interresant? Endret 4. september 2006 av aod Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var ute etter ett regnfall og tok bilder av dråper på bilen, inspirert av en annen tråd her angående det temaet. Er det noe forbedringspotensiale i å ta bilder av vanndråper på bil? Eller er det gjerne ikke så interresant? 6797907[/snapback] uhm. ser ikke noe bildet jeg ta bla gjennom og det bildet du vill ta så legg til vedkegget så post inlegg Lenke til kommentar
aod Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ja, jeg gjorde det, men så gikk alt i sirup her, også var jeg borti Stop knappen tror jeg, så da kom ikke bilde med. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synest at den fremste delen av motivet bør være klarere. Lenke til kommentar
maritsa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var ute etter ett regnfall og tok bilder av dråper på bilen, inspirert av en annen tråd her angående det temaet. Er det noe forbedringspotensiale i å ta bilder av vanndråper på bil? Eller er det gjerne ikke så interresant? 6797907[/snapback] Eneste jeg får ut av dette er vel kanskje at du har vokset bilen bra... ellers er det vil ikke så alt for interesant motiv.. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Liker bruken av DOF du har brukt. Hva med å gi det litt farge? Lenke til kommentar
aod Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg får se hva jeg får til i Photoshop Elements. Er ikke noen ekspert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå