The Ghost Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har Fatal1ty 1010 mouse og det begynner å bli rimlig plagsomt nå ... Ble sånn her om dagen bare helt plutslig ... Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det kan være oppsettet på musen i windows eller hvis det fulgte med et program til musa. Men litt rart om det er det siden problemet kom plutselig. Men sjekk på kontrolpanel og på mus, kan være der Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Det følger med et program og der har jeg trykket default titalls ganger uten at det hjelper ... Det kom etter at jeg skrudde på pc,n å kom inn i windows ... Dagen føre var den helt fin Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 sjekket på kontrolpanel? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Nope for vel se nå om jeg finenr ut noe ... Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Vist du drar inn på Kontrollpanel -> mappe allternativer så kan du stille det. slenger inn ett bilde ; Si ifra vist det ikke funker! mappealterativer.bmp Endret 9. september 2006 av Andeers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå