henrik_s Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Heisann, jeg er rimelig sikker disse delene funker bra sammen, men det hadde vært fint hvis noen med større kunnskap enn meg kunne skjekke det ut. : ) Hovedkort: Asus P5LD2-VM SE Prosessor: Intel Pentium D 805 RAM: OCZ DDR2 1024MB Gold XTC PC4200 PSU: Fortron/Source 350W Kabinett: Lian Li PCV-800B Skjermkort: Sapphire X1900GT (kjøpes ved senere anledning) Så, ser dette ut til å gå bra sammen, eller er det noe som ikke stemmer? Takker for all hjelp. : ) edit: PSU, ikke CPU. : p Endret 3. september 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
snarius Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det ser ut til å passe. Men den CPU'en der er ikkje særleg bra til spel trur eg. Men du skal vel klokke han langt? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Det ser ut til å passe. Men den CPU'en der er ikkje særleg bra til spel trur eg. Men du skal vel klokke han langt? 6797859[/snapback] Nah, kanskje litt. Jeg tror den vil duge ; ). Lenke til kommentar
snarius Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den skal visstnok vere bra å klokke, men den blir sikkert ganske varm då. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 skal passe det henrik_s Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det ser ok ut, men ikke så veldig bra. Jeg tror 350W vil holde, men det er på grensen til det skjermkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Takk for innspill, folkens. Bestilling fullført : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå