spioner Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) er det noen som veit om det er mullig og få mer enn 2 turboer i en bil? hva er det meste?? Endret 5. september 2006 av spioner Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I teorien så kan du ha en pr sylinder, så med en V12 da, så blir det 12stk turbo Lenke til kommentar
Powerlifter Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bugatti Veyron har 4 turboer. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 hva med en Audi S2 a? går det bare 2 der? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 spioner: Plassmessig eller teoretisk? S2 har en 5'er? Jeg kan ikke skjønne at det skal bli effektivt med noe annet enn en singleturbo, men det er nå så. Skal du ta'n skikkelig ut på slike motorer foreslår jeg en kombinasjon presse + turbo. Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 http://www.lateral-g.org/sandlin/ 8 på denne V8'eren iallfall! Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 takk for hjelpen folkens! S2 har en 5'er?? s2 har en 2,2 liters motor, 20V, 6 gir, 230 hk orginalt og er sykt digg bil! det er alt jeg veit hvor må jeg gå for og få trimma den a?(har noen en link til en bra side?) Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 S2 har som du sier en 20v 2,2L med 5 sylindere i rekke(5er). Spørs hvor mye du vil trimme, men med bare chip får du drøyt 280hk. Uten å bytte noe inni motoren kan du da ut 380-400hk avhengig av chip, men da må du bytte turbo, intercooler, mapsensor, dyser og ny chip. Noen link til sider på nettet har jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Es-tuning har prøvd seg på bi-turbo på en audi 5er, uten suksess..... Var ingen god kombinasjon, skal eller er bygd tilbake til singel turbo Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 men du trra, høres ut som du kan mye om S2 , hva vis jeg skal trimme den mye a?? hva er maks for hva du kan trimme den til? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En full bygd Audi S2 motor greier rundt 950hk+, men det er avsindig dyrt, pris? 200.000++ sån ca, tror jeg ville holdt meg til en chip da det er relativt billig og gir god valutta for pengene, iaff om du ikke har en lommebok god for 25000kr+ Lenke til kommentar
Powerlifter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Es-tuning har prøvd seg på bi-turbo på en audi 5er, uten suksess..... Var ingen god kombinasjon, skal eller er bygd tilbake til singel turbo 6803156[/snapback] Jaha,hvorfor ble ikke det suksess? Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 men du trra, høres ut som du kan mye om S2 , hva vis jeg skal trimme den mye a?? hva er maks for hva du kan trimme den til? 6803436[/snapback] Nei, har ikke greie på s2, bare info jeg har lest rundt på nettet og en bekjent av meg har bygget en audi med samme motor først 230hk, så 330hk, så 400hk, nå har den rundt 500hk, og siden han ikke vil si selv hvor mye det har kosta regner jeg med at det er dyrt. Edit : har forandret emnetittelen slik at den forklarer bedre hva du lurer på, her står det litt om reglene om emnetittel på forumet : https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#emne Lenke til kommentar
Powerlifter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 takk for hjelpen folkens! S2 har en 5'er?? s2 har en 2,2 liters motor, 20V, 6 gir, 230 hk orginalt og er sykt digg bil! det er alt jeg veit hvor må jeg gå for og få trimma den a?(har noen en link til en bra side?) 6802674[/snapback] estuning.no Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hva med twin turbo 6804229[/snapback] Blir vel litt ugreit med twinturbo på en 5'er, synes du ikke? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hva med twin turbo 6804229[/snapback] Blir vel litt ugreit med twinturbo på en 5'er, synes du ikke? 6804283[/snapback] heheh ikke spør så vanskelig da, har ikke så god peiling. Men hvis du har en V6 og setter på en twin turbo, hvor mye kan du forvente å få ut av den sånn ca? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 En full bygd Audi S2 motor greier rundt 950hk+, men det er avsindig dyrt, pris? 200.000++ sån ca, tror jeg ville holdt meg til en chip da det er relativt billig og gir god valutta for pengene, iaff om du ikke har en lommebok god for 25000kr+ 6803624[/snapback] hvor kan jeg finne ting for og trimme den så mye?? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Spioner: Hvis du ikke har satt deg inn i trimming i det hele tatt, tror jeg du bør la være? Spesielt noe annet enn en chip... En slik modifikasjon som Zandro snakker om er ikke bare kostbar, men den krever masse vedlikehold o.l. Hele motoren må jo omtrent byttes, blokka må balanseres og vektjusteres, bytte topp, kammer, drev, turbo, intercooler, kanskje ha en kompressor til å hjelpe deg i starten, LMM, bensindyser, pumper, slanger, hjernen, fuelrail, som sagt; omtrent alt må jo byttes og overdimensjoneres for en slik effekt. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Spioner: Hvis du ikke har satt deg inn i trimming i det hele tatt, tror jeg du bør la være? Spesielt noe annet enn en chip... En slik modifikasjon som Zandro snakker om er ikke bare kostbar, men den krever masse vedlikehold o.l. Hele motoren må jo omtrent byttes, blokka må balanseres og vektjusteres, bytte topp, kammer, drev, turbo, intercooler, kanskje ha en kompressor til å hjelpe deg i starten, LMM, bensindyser, pumper, slanger, hjernen, fuelrail, som sagt; omtrent alt må jo byttes og overdimensjoneres for en slik effekt. 6806004[/snapback] jeg kan en god del, har ikke satt meg onkelig inn i tyske biler! prøver og lære meg! jeg har god til og lære meg på for jeg er bare 16 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå