Met_Fredrik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Som tittelen sier har jeg et problem med at "Headset" profilen alltid er aktivert i min qtek 8010. Jeg tar ut headsetet og den skifter ikke tilbake, det er heller ikkemulig å skifte til normal profil, noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har det, med en annen telefon, har du sølt noe vann i nærheten av headsettinntaket på telefonen din? Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har det, med en annen telefon, har du sølt noe vann i nærheten av headsettinntaket på telefonen din? 6797947[/snapback] Ikke som jeg kommer på, men dette ville jo isåfall tørket...? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Prøv å sett inn og ta ut headsettet et par ganger. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Prøv å sett inn og ta ut headsettet et par ganger. 6800460[/snapback] Fant ut noe her nå :!: Det virker som det er en liten tapp som "kjenner" etter om headsetet er koblet til i inngangen til headsetet. Hvis jeg blåser hardt inn i headset hullet virker alt som det skal, men etter at jeg har hatt headsetet inne igjen står den der. Så er det bare å blåse hardt igjen :!: Ganske så artig.. Noen som vet om en software måte å deaktivere headset profilen når man ønsker dette? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er et kjent hardware "problem". Som oftest går det greit, men er man litt hardhent vil mekanikken over tid gi dette problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå