Brian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hei tenkte jeg skulle oppgradere med ny CPU kjøler, men hvilken er å annbefale? Tenkte litt på disse to: LINK og LINK Vil disse funke bra? Trenger en meget bra kjøler som skal brukes til mye overklokking. Hvis den ikke støyer som et uvær heller så er det et pluss. Endret 4. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 kjører selv med big typhoon og er godt fornøgd. Du ser også andres anbefalinger på siden du linker til. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg har denne Silverstone Nitrogon NT06 120mm Denne er bare rå svært bæist av en kjøler og den gjør jobben utrolig. Jeg ligger på 21-25c idle og max 40c load!! værdt vær krone. Vifta er svær og tung db fra 21-42. MVH bZerk Endret 9. september 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Zalman CNPS9500LED ingen over, ingen ved siden av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå