TMH Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe bilstereo (CD-spiller og frontsett i første omgang). Jeg har sett på diverse spillere til rundt 1-2k, blant annet Alpine og Pioneer. Kriterier: God lyd - design er ikke viktig AUX-inngang er en fordel, så jeg kan koble til MP3-spilleren min. (Pioneer DEH-P6800MP og Alpine CDA-9852 har ikke AUX-inngang dessverre). Har merket meg følgende modeller: Pioneer DEH-P6800MP Pioneer DEH-P4800MP Alpine CDA-9852 Alpine CDA-9848 I første omgang tenkte jeg å kjøpe en spiller + et frontsett (Peerless Resolution 6" fra Eltek), før jeg så oppgraderer med sub og forsterker til frontsettet og subben. Er det noen som har erfaringer fra nevnte spillere, eller andre spillere i den prisklassen som har god lyd? Og hvor av beløpet sånn ca. går til den integrerte forsterkeren, og er den noe særlig tess lydmessig sett (ikke hvor høyt den spiller) i forhold til en serparat forsterker? Det som er viktigst er at lydkvaliteten fra pre-out er god. Takker for svar! Endret 3. september 2006 av TMH Lenke til kommentar
moestue Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ifølge en som jobber på Eltek så er Pixmania noe dritt. Jeg nevnte at man får den samme spilleren de har på tilbud til 2000, for 1300 på Pixmania. Han sa de holder til i Nederland og har elendig/ikke garanti osv. Han nevnte også at Alpine har nektet dem å selge til Norge, etter at lageret er tømt. Useriøst firma, så beregn å betal litt mer for spilleren hvis du vil garanti. Anbefaler heller www.megabillig.com som er veldig seriøse. De har endel spillere som er moddet til Europeisk radio, med 2 års garanti og egen reperatør i Drammen. Kjøpte selv Pioneer DEH-P5800MP, men den har ikke AUX-inngang dessverre. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har hørt at megabillig.com skulle være veldig dårlig jeg (kan godt være feil), men hvis Pixmania er useriøst, så kjøper jeg ikke fra dem heller. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Når det gjelder spillere ville jeg styrt unna alt som heter utenlandske nettbutikker. Noen er helt sikkert bra, men som regel er det ikke så mye å tjene i forhold til risiko. Mener nå jeg. Sjekk heller med Bilradiospesialisten, Dynabel, Morel, osv. og tyn dem litt om pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Prisene på Pixmania er UTEN toll osv.. ellers er det greit, kjøpte en CD spiller der, har ikke hatt noe trøbbel med den, så vet ikke hvordan de behandler slikt.. Jeg har også hørt en del dritt om Megabillig.com , har også har at de har "skjerpa" seg, men tørr u-ansett ikke bestille der enda: p Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Prisene på Pixmania er UTEN toll osv.. ellers er det greit, kjøpte en CD spiller der, har ikke hatt noe trøbbel med den, så vet ikke hvordan de behandler slikt.. Jeg har også hørt en del dritt om Megabillig.com , har også har at de har "skjerpa" seg, men tørr u-ansett ikke bestille der enda: p 6805904[/snapback] Betalte du mye for toll eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Prisene på Pixmania er UTEN toll osv.. ellers er det greit, kjøpte en CD spiller der, har ikke hatt noe trøbbel med den, så vet ikke hvordan de behandler slikt.. Jeg har også hørt en del dritt om Megabillig.com , har også har at de har "skjerpa" seg, men tørr u-ansett ikke bestille der enda: p 6805904[/snapback] Betalte du mye for toll eller? 6808249[/snapback] 640,- elns.. er en viss % elns du må betale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå