Gå til innhold

DVD rom

Kimbo

Anbefalte innlegg

Har akkurat innstallert dvd rom på pc'n min men jeg fikk ikke med noen programmer slik at jeg kan spille av dvd plater.

Trenger vel en decoder.Noen som vet om en bra decoder til dvd rom?

Får også den nye brenneren til sony,brenner både + - dvd,men er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg burde innstallere dette på maskinen min.

Har 1 harddisk,1 cd brenner,1 dvd rom og 1 dvd brenne. Tenkte på hvordan jeg skal kople dette,hvilkene kabler som kan kobles sammen,og på hvilket av tingene for at det skal fungere best muligt.

Takker for alle svar.

Mvh

Kimbo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-27 15:13, skrev Kimbo:

Trenger vel en decoder.Noen som vet om en bra decoder til dvd rom?

Du trenger helst en dvdavspiller for å få .vob-støtte, f.eks PowerDVD. Jeg har en MPEG-2-kodek her.

Quote:

Har 1 harddisk,1 cd brenner,1 dvd rom og 1 dvd brenne. Tenkte på hvordan jeg skal kople dette,hvilkene kabler som kan kobles sammen,og på hvilket av tingene for at det skal fungere best muligt.

Mmmh, og du har to kontrollerkontakter á to kanaler, ja? Jeg har DVD-ROM og CD-brenner på samme kabel, og brenneren satt som master. Med mindre du har tenkt å brenne cd og dvd samtidig, kunne vel brennerene på samme kabel vært et alternativ, og dvdspiller som slave til hdd på den andre. Men andre har sikker mer peiling på dette enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...