ostenxx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei. Etter en restart får jeg ikke fjernkontrollprogrammet til å detektere fjernkontrollen. Det står bare her at fjernkotrollen er "disconnected". Men til tross for dette får jeg brukt fjernkontrollen til å starte maskina. Jeg får med andre ord ikke brukt den i windows. Har prøvd å skifte mellom de to usb-portene, samt lagt inn nyeste driver. Noen som vet hva som kan være feil? Mvh. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Litt OT:Fikk samme hk igaar.Har ikke installert noe enda,venter paa Cpu.Haaper jeg ikke moter paa samme problem. Endret 3. september 2006 av TAS Lenke til kommentar
cp wiking Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde ikke noe problemer med det. Bare satte inn batteri og instalerte P5W DH programvare. hmmm Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er tydeligvis ikke alene om å ha problemet Regner med at dette skyldes en el. annen softwarekonflikt i og med at så mange har problemet. Saken er uansett at kontrollen gjerne fungerer fint til både oppstart av pc og i os, men at den etter en stund blir "disconnected". Da får jeg ikke liv i den så sant jeg ikke formaterer igjen. Jeg får bare krysse fingrene for at asus kommer med ny software/bios som fikser dette. Mvh. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Min virker helt fint... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har prøvd flere slike fjernkontroller og den generelle oppfatningen min er at de fungerer dårlig uansett. Husker jeg fikk med en med ett TV-kort engang, de ble bare tull av det, det endte med at jeg måtte dra ut kontakten til IR-mottakeren da det plutselig kunne skje "ting" helt uten at jeg ville det og uten forvarsel og det var når den fungerte... PC gremlins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå