Gå til innhold

(xbox360) De beste multiplayer spillene?

BearT

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt xbox360, og er på jakt etter noen kule spill. Har Project gotham 3, men må ha noe nytt... Fordel om spillene er Co-op, og med det mener jeg ikke at man kan spille på noen småbrett og blafre løs på hverandre, men at man kan spille hovedstoryen med en kamerat (ikke live).

Noen som har noen gode forslag her?

Actionspill er vel mest aktuelt, vurderer Ghost Reacon - Advanced warfighter, mulig å spille co-op på Farcry?

Hvilke spill er favorittene deres på Live? Har ikke live abo selv men har funnet ut at den trådløse routeren er mulig å bruke, så vurderes i nær fremtid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp kjøpt xbox360, og er på jakt etter noen kule spill. Har Project gotham 3, men må ha noe nytt... Fordel om spillene er Co-op, og med det mener jeg ikke at man kan spille på noen småbrett og blafre løs på hverandre, men at man kan spille hovedstoryen med en kamerat (ikke live).

Noen som har noen gode forslag her?

Actionspill er vel mest aktuelt, vurderer Ghost Reacon - Advanced warfighter, mulig å spille co-op på Farcry?

Hvilke spill er favorittene deres på Live? Har ikke live abo selv men har funnet ut at den trådløse routeren er mulig å bruke, så vurderes i nær fremtid

6797331[/snapback]

Må nok skuffe deg der.. ingen gode coop spill på 360. GRAW har ikke coop gjennom hovedstoryen. Det er laget noen egene brett for coop. Disse er nedstrippet på det meste. Animasjoner grafikk og ingen handling. Men på et vis coop... Skuffende? Jepp.. Virker som det er denne veien neste generasjon er på vei. Må si jeg er litt skuffet. Men husk GOW og halo 3 vil trolig ha coop slik du ønsker deg. De alene er kanskje verdt 360? I allefall for min del..

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar! GOW sier meg ingenting, hva går det ut på og når kommer det?

Er det noen som vet når Halo3 kommer?

Noen som har prøvd ut Ghost reacon da? Bra? og hvordan er coop-en der?

Skjønner ikke hvorfor ikke flere av spillerne kommer i Coop-mode, tenk så kult å spilt GTA, Farcry osv på samme måte som man spiller Halo 2 player... Burde vel ikke være så vanskelig å kode inn slik at man kan spille main-storyen på 2 player

Endret av BearT
Lenke til kommentar

Burnout hadde jeg på vanlig Xbox... Var moro spill men man blir lei ja, men på Live må det jo være fantastisk:) Som så mange andre bilspill.

Leste om et bilspill som har kommet\kommer, der man kjørte rundt på Hawaii på Live og kunne blinke med lysene for å utfordre noen, bare kjøre rundt å finne noen å spille mot, spille om penger, klær eller satse bilen... Åssen spill er dette?

Lenke til kommentar
Burnout hadde jeg på vanlig Xbox... Var moro spill men man blir lei ja, men på Live må det jo være fantastisk:) Som så mange andre bilspill.

Leste om et bilspill som har kommet\kommer, der man kjørte rundt på Hawaii på Live og kunne blinke med lysene for å utfordre noen, bare kjøre rundt å finne noen å spille mot, spille om penger, klær eller satse bilen... Åssen spill er dette?

6798948[/snapback]

Du snakker om Test Drive Unlimited ;) hehe..

Lenke til kommentar

6798948[/snapback]

Spillet heter Test Drive Unlimited og det skal komme 8.september. Har du Xbox Live (Silver holder) og harddisk på din Xbox360 kan du laste ned en demo fra marketplace.

Edit: Brukte for lang tid på å skrive innlegget :(

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...