BearT Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har nettopp kjøpt xbox360, og er på jakt etter noen kule spill. Har Project gotham 3, men må ha noe nytt... Fordel om spillene er Co-op, og med det mener jeg ikke at man kan spille på noen småbrett og blafre løs på hverandre, men at man kan spille hovedstoryen med en kamerat (ikke live). Noen som har noen gode forslag her? Actionspill er vel mest aktuelt, vurderer Ghost Reacon - Advanced warfighter, mulig å spille co-op på Farcry? Hvilke spill er favorittene deres på Live? Har ikke live abo selv men har funnet ut at den trådløse routeren er mulig å bruke, så vurderes i nær fremtid Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Helt klart GRAW, passer perfekt til det du ønsker deg. Tror ikke du kan spille co-op på Farcry, men ikke helt sikker der. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har nettopp kjøpt xbox360, og er på jakt etter noen kule spill. Har Project gotham 3, men må ha noe nytt... Fordel om spillene er Co-op, og med det mener jeg ikke at man kan spille på noen småbrett og blafre løs på hverandre, men at man kan spille hovedstoryen med en kamerat (ikke live). Noen som har noen gode forslag her? Actionspill er vel mest aktuelt, vurderer Ghost Reacon - Advanced warfighter, mulig å spille co-op på Farcry? Hvilke spill er favorittene deres på Live? Har ikke live abo selv men har funnet ut at den trådløse routeren er mulig å bruke, så vurderes i nær fremtid 6797331[/snapback] Må nok skuffe deg der.. ingen gode coop spill på 360. GRAW har ikke coop gjennom hovedstoryen. Det er laget noen egene brett for coop. Disse er nedstrippet på det meste. Animasjoner grafikk og ingen handling. Men på et vis coop... Skuffende? Jepp.. Virker som det er denne veien neste generasjon er på vei. Må si jeg er litt skuffet. Men husk GOW og halo 3 vil trolig ha coop slik du ønsker deg. De alene er kanskje verdt 360? I allefall for min del.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Perfect Dark Zero er kanskje ikke et forbasket godt spill, men det har klart å integrere co-op ganske så elegant. Lenke til kommentar
BearT Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Ok, takk for svar! GOW sier meg ingenting, hva går det ut på og når kommer det? Er det noen som vet når Halo3 kommer? Noen som har prøvd ut Ghost reacon da? Bra? og hvordan er coop-en der? Skjønner ikke hvorfor ikke flere av spillerne kommer i Coop-mode, tenk så kult å spilt GTA, Farcry osv på samme måte som man spiller Halo 2 player... Burde vel ikke være så vanskelig å kode inn slik at man kan spille main-storyen på 2 player Endret 3. september 2006 av BearT Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 GoW = Gears of War, ett scfi spill fra Microsoft, skytespill som slippes samme dag som PS3, 17 nov. Halo 3 kommer vel en gang i 2007. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 kan iallefall fraråde deg Burnout revenge som multiplayer spill, spillet er gøy de første 4 timene, etterpå stinker det igrunnen. GRAW ser jo litt stas ut mener nå jeg Lenke til kommentar
BearT Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Burnout hadde jeg på vanlig Xbox... Var moro spill men man blir lei ja, men på Live må det jo være fantastisk:) Som så mange andre bilspill. Leste om et bilspill som har kommet\kommer, der man kjørte rundt på Hawaii på Live og kunne blinke med lysene for å utfordre noen, bare kjøre rundt å finne noen å spille mot, spille om penger, klær eller satse bilen... Åssen spill er dette? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 aner ikke, men dette hørtes ganske sweet ut BearT Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Synes Battlefield 2: Modern Combat var utrolig moro online Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Burnout hadde jeg på vanlig Xbox... Var moro spill men man blir lei ja, men på Live må det jo være fantastisk:) Som så mange andre bilspill. Leste om et bilspill som har kommet\kommer, der man kjørte rundt på Hawaii på Live og kunne blinke med lysene for å utfordre noen, bare kjøre rundt å finne noen å spille mot, spille om penger, klær eller satse bilen... Åssen spill er dette? 6798948[/snapback] Du snakker om Test Drive Unlimited hehe.. Lenke til kommentar
BearT Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) http://gamer.no/nyhet/xbox_360/test_drive_...er_ferdig/30548 Jeg fant jeg fant:) Test Drive Unlimited, må nok anskaffes når det kommer, om jeg klarer å få live opp å gå da:) En liten smakebit: http://www.youtube.com/watch?v=TVKublv2QwY Endret 3. september 2006 av BearT Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Leste om et bilspill som har kommet\kommer, der man kjørte rundt på Hawaii på Live og kunne blinke med lysene for å utfordre noen, bare kjøre rundt å finne noen å spille mot, spille om penger, klær eller satse bilen... Åssen spill er dette? 6798948[/snapback] Spillet heter Test Drive Unlimited og det skal komme 8.september. Har du Xbox Live (Silver holder) og harddisk på din Xbox360 kan du laste ned en demo fra marketplace. Edit: Brukte for lang tid på å skrive innlegget Endret 3. september 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
BearT Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=W6BDRW9abKY...related&search= en skikkeli bra video som viser hva hele greia går ut på, jeg er imponert! Fet at man må kjøpe hus,bil osv. gjør hele greia så mye mer ekte:) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan vel bare meddele at GR:AW er utrolig fett å spille sammen med en 1-3 kompiser. Har hatt det mye moro med det spillet selv om det ikke er coop på singleplayer delen så synes jeg multiplayer map'ene er gode. Absolutt verdt et kjøp. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hmmm dere har ikke nevnt Saint's Row.... det er jo drit bra online. også har du jo Battlefield 2: Modern Combat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dead or Alive 4 er det jeg har mest moro med når jeg spiller med en kamerat eller flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå