Camthalion Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er Zelda-fanatiker til det siste, og har tenkt å anskaffe meg en ekte, ja EKTE, replika av Master Sword fra Ocarina of Time. Dette skal ikke være noe billig skrap, jeg leter etter håndsmidd i rustfritt stål! Dette blir ikke med det første, men sikkert etter at jeg har opptjent litt spenn gjennom et par år , men det er like greit å finne ut hvor det er å skaffe først som sist. Jeg vet det er en som har et fra før, og jeg vet hvor han kjøpte det: her er en link =) Er det noen av dere der ute som har noen tips? Eller enda bedre, kjenner an master smith som er villg til å gjøre dette? (Jeg setter dette her fordi jeg ikke tror FINN.NO har noe å bidra med i denne saken =p) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mener å ha gått forbi en butikk i Storgata i Oslo, der jeg så en stor vegg med masse sverd.. Kommer ikke i tanke om hva den heter atm, skal prøve.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mener å ha gått forbi en butikk i Storgata i Oslo, der jeg så en stor vegg med masse sverd..Kommer ikke i tanke om hva den heter atm, skal prøve.. 6797426[/snapback] Pentagon heter den butikken Har ikke de "fantasy" butikkene noe og? Avalon og Outland.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei det var ikke Pentagon.. Men de har også mange sånne ting, men det var en annen butikk som hadde bare sånne "fantasy" ting, men det er en stund siden jeg så den så det kan hende at den ikke eksisterer lenger. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noe sier meg at butikken Avalon muligens har slikt. Lenke til kommentar
Camthalion Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Mulig... men nettstedet til Avalon er for tiden ute av drift, og jeg fant ikke noe på Outland Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Topsecret har mange fine sverd. Edit: Ikke på nettsiden deres tydligvis.. Endret 4. september 2006 av raid2 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Swords Online er jo den ultimate siden for sverd. Men tviler på at de har en replika av link sitt sverd though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå