spioner Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 en Dodge RAM SRT-10 har 22 tommers felger orginalt, bare lurer, er det noen som veit hva det største du får plass til der eller? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du får vel 28" på en Hummer H2, så det er kanskje mulig på en SRT-10 og? Forøvrig ser jeg ikke poenget med noe større felger på Dodge`n, da blir vel ikke bilen like god og kjøre lit aktivt med Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 også må du ha større bremser da vekta på hjulet øker.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 også må du ha større bremser da vekta på hjulet øker.. 6807789[/snapback] Må man det..? Aldri hørt om, og er vel ikke akkurat veldig mye vekta øker..? Større bremser er vel viktigst om man øker effekten eller bruker bremsene aktivt og trenger større for å unngå at dem går varme.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 også må du ha større bremser da vekta på hjulet øker.. 6807789[/snapback] Må man det..? Aldri hørt om, og er vel ikke akkurat veldig mye vekta øker..? Større bremser er vel viktigst om man øker effekten eller bruker bremsene aktivt og trenger større for å unngå at dem går varme.. 6835428[/snapback] fysikk... Vekten på det som skal stoppes øker. Når man øker vekten vil man a) få dårligere aks. b) bevegelses energien øker. praktisk førsøk 1 1. Trill ett 13" hjul nedover en slak bakke og stopp det med foten.. 2. Gjør det samme med ett 17" hjul og du skjønner hva jeg mener.. Mengden masse øker, ikke bare blir det lenger eiker, men også får du mer masse i felgkanten. Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Så hver gang jeg laster bilen med f.eks 400kg må jeg sette på større bremser? Tviler sterkt på at det er noe krav til dette, men hvis du kan vise til en lov\paragraf som sier at du må ha større bremser når du setter på større felger så er jo saken en annen. Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Så hver gang jeg laster bilen med f.eks 400kg må jeg sette på større bremser? Tviler sterkt på at det er noe krav til dette, men hvis du kan vise til en lov\paragraf som sier at du må ha større bremser når du setter på større felger så er jo saken en annen. 6840173[/snapback] Jo, men du øker ikke vekten på stopp emne (her: hjulet) Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg