Zephyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal hjelpe svigers med internett og har da kommet så langt at bredbånd er inne i bildet. Bare dette er en stor prestasjon Tenker da på en MIDI linje (2500/500) fra Canal Digital. Men det blir bedre. De vil også ha IP-Telefon. Fant ikke noe om telefon på Canal Digital sine sider så da leverer vel ikke de det. Det jeg lurer på da er; Går det ann med IP-Telefon på det her eller blir det vanskelig? Hvilken leverandør er billig og bra? Veldig fint med lave priser til mobil og Danmark siden nesten alle samtaler går dit. Takker for svar. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hei, har canaldigital + ip telefon, min mor har også det. Vi har aldri opplevd noe problem eller lag, det er bare å bestille. Har onecall selv For priser se på http://telepriser.no/ Midiproduktet med vårt tilleggsprodukt AKTIV anbefales slik at brukeren kan benytte Internett samtidig som han snakker i telefonen. Det er tilstrekkelig med Mini for å benytte IP-telefoni, men ved å bruke Internett samtidig vil samtalen kunne bli noe hakkete og ikke med slik kvalitet den egentlig kan være. Canal Digital leverer ikke ip-telefoni, så du står fritt til å velge leverandør selv. Internett abonnementet fra Canal Digital blir ikke forhøyet som om man benytter IP-telefoni. Endret 3. september 2006 av Howard_ Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jaja, se der ja. Er bare å lese litt mer nøye det Takk for svar...da tror jeg det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå