Hotel Papa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Heisann Nå nærmer lappen seg med storm skritt, og jeg er på utkikk etter en bil.. Så kom jeg over denne som så ganske grei ut, ikke så dyr forsikring heller (virker det som).. Men så nevnte fattern at det er noen modeller det var ekstremt mye feil på, men han husket ikke hvilke.. Så lurer jeg på om det er noen som vet hvilke det var, altså Saab 900S? Takker for svar Mvh EvenruD Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har en kompis som har akkurat samme bilen, bare rød, som han kjøpte brukt i mars. Den har stort sett stått inne på verksted siden han kjøpte den. Det ene etter det andre har blitt skiftet! Tror ikke jeg ville ha kjøpt den bilen, men det er sikkert mange som har flere argumenter som teller for du skal kjøpe den... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Ok, fordi gamle naboen min hadde nemlig en liknende og han virket ganske fornøyd med den... Saab er jo en ganske sikker bil da,men de har sikkert sine svake modeller de også.. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jepp! Alle bil-merker har sine problemer! Når det gjelder bruktbiler er det jo også VELDIG forskjellig hva man kan ende opp med, selv innenfor identiske modeller. Mye avhenger jo av både tilfeldigheter og hvordan biler er vedlikeholdt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå