Nicolas9 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Har hørt at det finnes et program man kan bruke til å overføre bilder fra PC til T68i. Er det noen som kjenner til dette, og vet hvor man får tak i det? _________________ Nic Ellers er jeg på forum.cool.no [ Denne Melding var redigert av: Nicolas9 på 2002-10-27 15:09 ] Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ja, det heter MyPictures, og ligger på http://www.sonyericsson.com . Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Takker! Men jeg fant det ikke der jeg... Mulig jeg er blind, men.. Du har ikke en mer eksakt url? Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vanskelig å linke direkte på den siden. Gå til hovedsiden, klikk på Europa og deretter Norge, gå til "Støtte", skriv inn T68 og klikk på den grønne T68 linken under. Gå deretter til "Imaging & Messaging". Ser også ut som om de har bytta navn på det programmet. Nå heter det "SonyEricsson Image Editor". Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jepp, mypictures funker ypperlig med IR porten på den bærbare også :smile:. Slepper en kabel da. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Dere vet at bildene som ligger på Eurobate er i eksakt samme oppløsning som telefonen bruker. Derfor rippet jeg hele Eurobate sine bakgrunnsbilder til T68 med WebCopier, så slipper jeg å betale for bakgrunner. Bare å installere bilder i mengder. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er de ikke det, mange av dem er i mer en 256 farger... Dessuten stjeler du tross alt innhold da...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå