Mirann Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan i all verden kan p-piller være mer sikkert enn kondom? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan i all verden kan p-piller være mer sikkert enn kondom? 6999480[/snapback] Pga brukerfeil. Folk knøler til kondomen slik at den blir ødelagt. Jeg nekter å bruke intetkjønn om ordet kondom! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Pga brukerfeil. Folk knøler til kondomen slik at den blir ødelagt. Jeg nekter å bruke intetkjønn om ordet kondom! 6999518[/snapback] Mye som kan gå galt med pillene og Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Og Hanne, er ikke Trinordiol ganske like Trionetta? 6988046[/snapback] Vet ikke, men jeg kommer nok til å bruke det nye merker de lanserer! er det mer über enn trionetta så blir det himmelen. Litt dyrt da... 6996322[/snapback] Mm, selv bruker jeg Conludag, som er 90 kr for tre måneder. My pengebok like! Teit at de driver og fjerner saker fra markedet ass. Og p-piller hindrer eggløsning, er det som gjør dem ganske sikre. No egg, no befruktning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå