Axes Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jepp, jeg har funnet en liten kattunge 15m unna huset mitt. Den er nok antagligvis 5-6 uker gammel og har ingen mor eller far siden dem har blitt skutt. Og jeg klarer ikke å slakte denne lille rakkeren, så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Skal jeg ringe til dyrevernet og be dem komme og avlive den? Fra min mening så koster det penger, og det gidder jeg ikke. Eller så kan jeg ta vare på den til den klarer å gå på kassa og spise ordentlig mat. Hjelp meg, nå ser kattungen på meg med tristeste blikket! Edit: Jeg skal ikke ta vare på den, jeg vil helst at den får et hjem hos noen som har lyst på kattunger. Endret 3. september 2006 av Axes Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan jo ta vare på den og gi den bort til noen når den er ca 2 måneder gammel. Om du ikke vil ha den selv da. Eller kanskje det er noen som veit hvordan man tar vare på så små kattunger som du kan gi den bort til Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Skal høre litt i morgen, men hvordan er det med dyrevernet? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor er foreldrene skutt? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 www.dyrebeskyttelsen.no Kanskje du finner noe der Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Annonser til alle venner og bekjente at du har en søt liten kattunge som du gir bort. Sikkert noen som har lyst på en eller kjenner noen som har det. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spiser den selv? Hvis ikke så kjøper du morsmelk erstatning og mater den med ei sprøyte uten nål. Hvis det ikke er noen i nærheten som har en katt som nettopp har fått unger, som kan ta til seg denne kattungen. Du kan ta kontakt med dyrevernet, og jeg tror ikke det skal koste noe for deg, men om det gjør det så er det vel verdt til når du vet at katten blir tatt vare på? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Takk for forslag, skal prøve å gi den bort. Skal gi den morsmelk og hakket opp bløtfor, noen som har lyst på? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 lett med katt, kan gå dagevis uten mat, eneste du gjør er å helle litt tørrfor fra rema og fylle skålen med vann. kattens instinkt er å gjøre ifra seg ute, så en kasse i begynnelsen med litt sann, etter det så slutter katten etter noen måneder å bruke den og gjør kun ifra seg ute. ingenting stress i det hele tatt. så hvis du vill ha katt. behold den hvis ikke, heng opp flyer, poster, bruktmarked qxl. etc u name it, finn 6 uker gammel katt som ny gis vekk. ingen skrammer etc Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ta kontakt med en dyrlege, de vet som oftest hva man skal gjøre Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 La den der den var igjen, fant ut at at det var 2 kattunger til der. Og moren tror jeg, må bare be en gubbe som skyter katter komme hit i morgen og skyte dem, er ikke annet valg! =\ Blir for mange å ta vare på, det er villkatter. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dyrebeskyttelsen tar i mot katter, men det er muligens fullt nå ettersom alt for mange jævler uten IQ og omtanke for andre etterlater seg kattene når de drar på ferie. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Og det jeg skreiv var kun ment som spøk, sry hvis ikke noen tok "humoren" min.. Endret 3. september 2006 av Best0 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis det er villkatter og du ser moren klarer de seg vel selv. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du tar bilde av den og poster her! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor i helvete skal han skyte kattene?! jeg har 4 katter, kunne aldri i verden drømme om at de ble skutt. Lenke til kommentar
random007 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) får du lagt ut bilde av kattene her Endret 4. september 2006 av random007 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis ingen "savnet katt" melding kommer, behold den eller gi den bort. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor i helvete skal han skyte kattene?! jeg har 4 katter, kunne aldri i verden drømme om at de ble skutt. 6800446[/snapback] Vi har en katt og jeg skulle ønske den var skutt... Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor i helvete skal han skyte kattene?! jeg har 4 katter, kunne aldri i verden drømme om at de ble skutt. 6800446[/snapback] Vi har en katt og jeg skulle ønske den var skutt... 6801812[/snapback] Det sier mye om deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå