Thoren Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hei , idag skulle eg se film på ipoden min , trykkte play og alt ble svart og det kom opp sånn "tid" viser , og det kom opp bilde , men bilde stod HEILT IRO. Prøvd og trykke på play og alle knappane , ingenting skjer! Den har låge i 2timer nå med Display og alt på fullt , men den stopper ikke :O Umulig og skru den av , prøvd og koble til PC for at den skal gå i "pc modus", men det funker ikke det heller ! Noen som kan hjelpe meg? Takk for svar Mvh Thor Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hei , idag skulle eg se film på ipoden min , trykkte play og alt ble svart og det kom opp sånn "tid" viser , og det kom opp bilde , men bilde stod HEILT IRO. Prøvd og trykke på play og alle knappane , ingenting skjer! Den har låge i 2timer nå med Display og alt på fullt , men den stopper ikke :O Umulig og skru den av , prøvd og koble til PC for at den skal gå i "pc modus", men det funker ikke det heller ! Noen som kan hjelpe meg? Takk for svar Mvh Thor 6796950[/snapback] Fikk løst problemet , gikk inn her: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705 Der fikk eg resetta Ipoden osv så no funker den flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå