Anterialis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De kan jo taue bilene selv om man har satt forhjulstrekkeren i gir og har på brekket, hvordan gjør de dette? Løfter de opp hele bilen eller? Huker av brekket? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De drar den opp? De har jo vinsj. Når jeg mista den nedre bærearmen på bilen min midt i byen, og bilen sto på understellet, så la de en slags jekk med hjul under som de hevet frontdelen av bilen med også dro de den baklengs opp på lasteplanet. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 åja jekk med hjul =) smart egentlig! Takk for løsningen Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 De kan trekke biler opp på lasteplanet selv og alle hjulene står. Det har jeg sett. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Men de lover jo at bilen ikke utsettes for noen form for risiko?? Står vel i no regler tror jeg :s Men er ikke sikker da. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tviler på det, jeg fikk iallefall etpar riper i under frontfangeren. Men det må man nesten regne med... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Altså... De klarer lett å dra opp biler som sitter dønn fast neddi ei grøft, tror ikke det er no stress for dem å dra en bil når de først har fått forhjula på hjul-jekk. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Nei men spørsmålet mitt fra begynnelsen var: Hvordan de får bilene opp på planet når de tauer biler vekk fra gata. Hjuljekk virker jo veldig logisk, da dette ikke krever at hjulene er frie. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tauingsbilene har et plan og en kran som kan løfte bilene på planet. Angående det med forhjulsdrift, de har en slags løfte sak (aner ikke hva den heter) som løfter forhjulene. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Mange som parkerer feil her i området hvor jeg bor, har derfor sett Falken/Viking i aksjon mange ganger. Rett som det er "dirker" de opp bilene med ståltråd. Hvis ikke dette går bare drar de bilene opp på lasteplanet med vaier og vinsj. Har ennå til gode å se dem bruke noen jekk med hjul. Mulig de ikke bryr seg om trafikksyndere som uansett ikke er tilstede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå