thenoone Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har et lite problem som er mer enn lite irriterende. Skal se filmer fra pc'en til tv'en. Bruker et geforce fx 5600.. Problemet er at bildet på tc'en flimrer. Har funnet ut at det er 60hz og at det er signal type: M/NTSC. så i Nvidia kontrol panelet går jeg inn på: Video & Television - Change the signal or HD format. Der skal en, om jeg har skjønt det riktig, kunne endre disse instillingene, slik at en kan få pal, men det går ikke. En kan ikke velge noenting. På høyre side står det: Warning; There is no television connected to the selected connector. Tv'en er koblet til, jeg får jo bilde, så jeg skjønner ikke helt dette. Blir utrolig takknemlig om noen kan hjelpe til med dette!! Lenke til kommentar
thenoone Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Ligger denne posten på feil plass, siden det ikke er kommet noe svar på den? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det kan jo hende ingen helt vet hva de skal svare ... Jeg klarer ikke å se for meg hvordan nVidiakontrollpanelet (- det gamle eller det nye? -) ser ut, så jeg har ikke noe konkret å bidra med. Det kan se ut som om skjermkortet ikke har oppfattet at TV'en er tilkoblet. Har du prøvd å f.eks. slå på TV'en og koble den til _før_ du slår på PC'en? Det trikset tror jeg virket for meg i en eller annen sammenheng. For du skal jo ikke ha NTSC/60Hz, nei ... Lenke til kommentar
thenoone Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Har fått orden på problemet nå.. Burde kanskje sett det tidligere.. men problemet var at nvidia kontroll panelet var stillt inn på en slags basic meny, som gjor at en ikke kunne velge feks. hvilket format det skulle være i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå