Gå til innhold

N73, problemer, blir gal

mosymi

Anbefalte innlegg

Min N73 bruker en evighet på å sende sms, sikker på at det tar opp til et minutt. Og den har låst seg flere ganger så jeg har blit nødt til å vippe ut batteriet å starte på nytt.

Tlf funker fint ellers, men det er det med sms som irriterer livskiten av meg :mad:

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg og sliter med at telefonen henger etter jeg sender sms..altså den bruker sikkert et min + på å komme tilbake til meldings innboksen. har prøvd mye som å slette alle meldinger, bytte til minnekort og tilbake.. men ingenting ser ut til å hjelpe..

Noen forslag?? :cry:

Lenke til kommentar
Jeg opplever ikke dette, sende SMS går på et sek og åpning av inbox tar omtrent samme tid (52 mld der).

Eulogy: Om det ikker har med programmer å gjøre så har det definitivt med OS å gjøre.  Eller omvendt.

6860416[/snapback]

Hvor lenge har du hatt din N73? De første ukene jeg hadde min så var alt fryd og gammen, men nå så tar det lang tid å sende SMS. Har lest at det har løst seg for noen ved å resette telefonen, men "problemet" kommer vel tilbake uansett.

Jeg tror heller at de fleste bør vente på ny fw, da det ikke er noe løsning på dette akkurat nå.

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i tre uker uten at jeg opplever treghet utover det normale (slik den ble levert).

Kanskje fordi jeg er veldig kritisk til hva jeg installerer? Foreløpig har jeg kun lagt inn AutoLock, Tetris og et par themes.

Edit: Også Opera.

Endret av groov
Lenke til kommentar
Den er egentlig for N80... men du kan jo prøve:

http://www.europe.nokia.com/A4149142

6859848[/snapback]

Den funker bra på min N73.

Til dere andre som har problemer med at SMS sending tar lang tid, last ned filen som er linket til her. Det hjalp for meg.

6867882[/snapback]

Vel, idag kom denne også opp på N73 sine sider så da er det ingen tvil lenger :)

http://europe.nokia.com/A4162158

Men siden filstørrelsen er identisk regner jeg med at det er samme fil.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...