mosymi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min N73 bruker en evighet på å sende sms, sikker på at det tar opp til et minutt. Og den har låst seg flere ganger så jeg har blit nødt til å vippe ut batteriet å starte på nytt. Tlf funker fint ellers, men det er det med sms som irriterer livskiten av meg Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ville nok ha sjekket innstillinge til nettverket du sender sms med.. Eller ville jeg gått til butikken og fått en sw update på den.. Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg og sliter med at telefonen henger etter jeg sender sms..altså den bruker sikkert et min + på å komme tilbake til meldings innboksen. har prøvd mye som å slette alle meldinger, bytte til minnekort og tilbake.. men ingenting ser ut til å hjelpe.. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva med å ta tiden, da er du hvertfall _sikker_ på at det tar et minutt. Du skrev selv at du ikke er sikker. Burde ikke dette blitt tatt opp i emnet for N73? Så vidt jeg ser så har ikke dette noe med programmer eller spill å gjøre. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Den er egentlig for N80... men du kan jo prøve: http://www.europe.nokia.com/A4149142 Lenke til kommentar
groov Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg opplever ikke dette, sende SMS går på et sek og åpning av inbox tar omtrent samme tid (52 mld der). Eulogy: Om det ikker har med programmer å gjøre så har det definitivt med OS å gjøre. Eller omvendt. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er en kjent FW bug. Og det er ikke bare N73 som har det. Men det skjer bare på noen telefoner, ikke alle. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg opplever ikke dette, sende SMS går på et sek og åpning av inbox tar omtrent samme tid (52 mld der). Eulogy: Om det ikker har med programmer å gjøre så har det definitivt med OS å gjøre. Eller omvendt. 6860416[/snapback] Hvor lenge har du hatt din N73? De første ukene jeg hadde min så var alt fryd og gammen, men nå så tar det lang tid å sende SMS. Har lest at det har løst seg for noen ved å resette telefonen, men "problemet" kommer vel tilbake uansett. Jeg tror heller at de fleste bør vente på ny fw, da det ikke er noe løsning på dette akkurat nå. Lenke til kommentar
groov Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Har hatt telefonen i tre uker uten at jeg opplever treghet utover det normale (slik den ble levert). Kanskje fordi jeg er veldig kritisk til hva jeg installerer? Foreløpig har jeg kun lagt inn AutoLock, Tetris og et par themes. Edit: Også Opera. Endret 15. september 2006 av groov Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du kan prøve f.eks vyke (www.vyke.no) til å sende sms med (lite javaprogram du legger inn på mobilen, mye billigere enn vanlig sms), inntil det kommer en software-oppgradering til tlfen din, eller så kan du jo levere den på verksted. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg hadde akkurat samme problemet med min N80. Alt var fint i starten, men så brukte telefonen sinnsykt lang tid på å sende sms... Oppgraderte Software da det kom ny og problemet forsvant. Vil anta de samme gjelder for N73 når ny SW kommer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den er egentlig for N80... men du kan jo prøve:http://www.europe.nokia.com/A4149142 6859848[/snapback] Den funker bra på min N73. Til dere andre som har problemer med at SMS sending tar lang tid, last ned filen som er linket til her. Det hjalp for meg. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Den er egentlig for N80... men du kan jo prøve:http://www.europe.nokia.com/A4149142 6859848[/snapback] Den funker bra på min N73. Til dere andre som har problemer med at SMS sending tar lang tid, last ned filen som er linket til her. Det hjalp for meg. 6867882[/snapback] Vel, idag kom denne også opp på N73 sine sider så da er det ingen tvil lenger http://europe.nokia.com/A4162158 Men siden filstørrelsen er identisk regner jeg med at det er samme fil. Endret 15. september 2006 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå