fUsiOn Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Når jeg putter mitt Asus GF4 MX420 på mitt Abit KT7 hovedkort, så blir det bare svart skjerm... Jeg har hørt det er noe problemer med dette. Vet noen om en løsning? Har nyeste bios som liksom skal fixe dette problemet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 fjern alt som heter klokking på maskinen din.. :wink: spesielt FSB klokking! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 huh.. da kan jeg bare drite i det... da blir hele PC'en bare en stor flaske hals... Neehh.. får skaffe meg en XP1600 eller noe.. truge den på mitt stakkars KT7 hovedkort.. Morgan kjeren funker på KT7 kort, og den er bygd opp fra palmino kjernen.. så egentelig så skal det gå å putte en XP palmino på hovedkortet mitt. Må ført låse opp prosessoren da hvertfall. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 det jeg mente var at du må klokke ne dFØR du setter i kortet, deretter kan du klokke opp maskinen igjenn til stabil hastighet.. :wink: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hmm.. har selv et gf4 ti4200 på kt7... men, tror jeg har klokket prosessoren for mye, det kræsjer nemlig etter en stund spilling, gjorde det ikke før, men da kom aldri temp'n opp i mer enn 52 grader, nå ligger den på 55! jaja.. får klokke ned litt.. FLAH.. hmm.. interessert i hvordan prosjektet ditt går :wink: Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har/hadde samme problemet med mitt KT7-RAID. Når jeg satte i mitt nye G4TI4200 så låste maskinen seg tidlig under W2K installasjon. Hjalp ikke med å oppdatere bios (men bios oppdatering har hjulpet med stabilitet under spilling). Løsningen for meg ble å sette i det gamle GF2 kortet mitt og så bytte tilbake etter at W2K installasjonen var ferdig. Kanskje eg re installasjon helper? Eller er skjermen svart ved oppstart også? [ Denne Melding var redigert av: JoergenJonassen på 2002-10-27 17:41 ] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 ja.. svart fra oppstart.. akkurat som ved for høy overklokking.. hmm.. der sa jeg det, for høy overklokking. Hvis den ikke tåler mer en det lille jeg har klokket, så er det ikke verdig å prøve det korte i min maskin igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå