joackim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er dette en prototype av en gamel nokia? Ser jo mer ut som en gameboy.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den er fra Nokia, men det er bare en konseptmodell. Bildene har foresten vært ute i flere år. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jepp, det var det jeg tenkte meg... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) N75 er jo litt rampete.. 6942614[/snapback] N75 virker spennende. Nå er ikke jeg noe spesielt fan av flipp-formen, men denne synes jeg var fin. Har N75 A2DP? [edit] Ser den mangler A2DP, har svakere batteri enn N73 og er over 2 cm tykk (info her). Står noe om E62, men ingen steder skriver de om det 6942875[/snapback] E62 er en E61 uten 3G og wifi, den kommer ikke til Norge. Du ser den her. Endret 8. oktober 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 når kommer n73me ? Lenke til kommentar
joackim Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den er i hvertfall registrert hos dangaard, så det er ikke så altfor lenge til Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Ser ut som neste store lansering (logisk nok) blir ny generasjon E-serie. Skal være en E61i, E61 bare litt tynnere og 2 mp kamera uten AF. E65, N80-klon med 1 kamera, som nok også er 2 mp uten AF. E90, ny Communicator igjen.. Denne gangen er Series 80 droppet, og både skjermen inni, som skal være veldig stor, og skjermen utenpå kjører S60 grensesnitt. E90 skal visst og ha 3mp kamera med AF og blitz/fotolys. Samtlige har wlan og hsdpa Men fullt mulig både modellnavn og alt endres.... Så den lille enheten amobil og skrev om: Neppe oppfølger til 770, mer et nytt type produkt fra Nokia.. Multimedie- og GPS eller noe slikt, men merkelig nok bruker den ikke samme GPS-programvare som firmaet de kjøpte opp eller programmet N95 bruker. QVGA 3,5" skjerm. DivX, mp3 osv.. edit: fra m-r forumene og andre fora.. Endret 26. oktober 2006 av arehei Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser ikke helt poenget med kamera om det allikevel bare er 2MP uten AF. Hadde vært bedre om de droppet kameraet til fordel for størrelse og pris. Feks hadde det vært topp med en E-utgave av N95 uten kameraene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser ikke helt poenget med kamera om det allikevel bare er 2MP uten AF. Hadde vært bedre om de droppet kameraet til fordel for størrelse og pris. Feks hadde det vært topp med en E-utgave av N95 uten kameraene. 7155404[/snapback] Helt enig.. Skulle gjerne sett utgaver helt uten kamera, så er jo mulig de på flere modeller gjør som på E50. N95 i candybar, helt uten kamera kunne vært en fin oppfølger til E60, men forhåpentligvis ligne mer på E50. Men samtidig, er mange som liker å ha et kamera på mobilen uten at det trenger å være verdens beste. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Enda en ny tablet..? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Enda en ny tablet..? 7159589[/snapback] Dette må være oppfølgeren til 770. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg var innom en bedrift på onsdag, hvor jeg fikk innblikk i teknisk support delen. Der var det en kar som satt og hjalp "en ukjent finsk mobil aktør" med noe kode hjelp til en kommende telefon etter nyttår. Det var var veldig interessant; telefonen får et slikt "styringshjul" som IPOD har. Fikk ikke sett noe av designet da det bare var elektronikk-delene som lå der.. Dette er vell ikke noe stor nyhet, men tenkte jeg kunne dele dette iallfall.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Denne la Mobile-review ut nylig, som en skisse til E90 (Communicator-arvtakeren): Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Denne la Mobile-review ut nylig, som en skisse til E90 (Communicator-arvtakeren): 7162143[/snapback] Bildet stammer faktisk fra en pdf Nokia ga ut for en mnd eller to tilbake, husker ikke helt i hvilken sammenheng. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Okei, jeg vet at det ikke eksisterer noen som helst rykter eller noenting om oppfølgeren til 6280, men hvordan tror dere den kommer til å bli? Jeg er fullstendig klar over 6288, men vil ikke kalle dette en oppfølger da. Mer enn oppdatering. Noen som vet hvilket tidspunkt det vil være sannsynlig at vi får se den nye 6280? En annen ting jeg lurer på er, hva slags spesifikasjoner tror dere den vil få? 5 eller 3 mpix? Hsdpa, eller bare 3G? Hvor stor lagringsplass, og hvordan kommer skjermen til å bli?... Håper jo selvsagt at Nokia vil beholde slider-formen da. Jeg personlig er stor fan av slidertelefoner. Håper ikke jeg har skapt mye bry og slikt, men synspunkter om hvordan DU tror den kommer til å bli, hadde jo vært interessant MVH Morten Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Bildene av E65 har begynt å dukke opp nå. Jeg liker overhodet ikke designet, ser ut som en ekkel blanding av 6280 og flere andre, men det blir nok en bra telefon. - Slider - 106 × 47 × 14 mm - TFT QVGA - 70 MB + MicroSD - GSM 850, 900, 1800, 1900, WCDMA 2100 MHz - IrDA, Bluetooth, Wi-Fi, GPRS, EDGE, UMTS, CSD, HSCSD, POP Port (USB 2.0) - Symbian Series 60 3rd Edition - 2 Mpx, 1 600 × 1 200, autofocus - 340 EUR - Q2 / Q3 2007 edit: Link til flere bilder og slikt http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=59261 Endret 5. januar 2007 av arehei Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg orker ikke lese på mobile-review, men er det bare jeg som synes at det virker merkelig at en slik telefon kommer i E-serien? Høres mer ut som en billig N for min del. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 E-serien er jo på en måte N-mobilene i annen innpakning og presentasjon, slik at innhold og utforming er litt mer businessorientert enn media. F.eks. ser vi her på E65 at den har dedikerte taster til avanserte talefunksjoner, mens en N-mobil f.eks. hadde hatt musikktaster. Men ja, gode specs har de. HSDPA, WLAN, 2 mp kamera og Symbian ser bra ut til å være en liten pakke som det der.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 c-tasten er skremmende nær legg-på-tasten. Tror dette kan føre til stor frustrasjon. Er enig i at dette ikke var noen pen telefon. Tykkelsen var akseptabel for å være en slider. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Den N800 http://www.engadget.com/2007/01/05/nokia-n...tablet-unboxed/ Er den for lefties? For min del hadde det vært mer logisk med tastene på høyre side. Tror jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå