Gå til innhold

Rykter og bilder av kommende Nokia


genser

Anbefalte innlegg

UIQ 3.0 har blitt kraftig forbedret når det gjelder flipp lukket. Støtte for mye mer enn i UIQ 2.1. Skal innrømme at v. 2.1 ikke var særlig god når flippen var lokket, men siste versjon fikser mye. 7700 ble avlyst. 7710 er på markedet, men har blitt omtaslt som en stor supertreg murstein som elsker å bruke opp batteret fort. Hvis det stemmer vil jeg ikke kalle det en suksess... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh, 770? Det er kanskje ikke en mobiltelefon men det er et vellykket touchscreen produkt fra Nokia.

 

Og ikke ALLE vil ha touchscreen vet du, selv om du vil ha det. Personlig holder jeg meg så langt unna touchscreens som mulig! Når jeg kjøper en MOBIL så vil jeg ha akkurat det, og ikke en PDA som jeg må bruke to hender for å bruke.

 

Nokia kan sivisst lage en touchscreen smarttelefon hvis de vil, men så langt har de holdt seg til S60 som jeg mener var det lureste de kunne gjøre. Og det selger jo meget bra også. Mye bedre enn SEs P-serie f.eks.

6896812[/snapback]

 

Spiller ingen rolle om de "kan" lage det, når de ikke produserer det...

:roll:

Du virker som en die hard fan av nokia, greit nok det, blir spennende å lese hva du mener om kommende nokia modeller med S60v4...

:whistle:

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle om de "kan" lage det, når de ikke produserer det...

6901743[/snapback]

Nei, men det er jo et valg som nokia selv gjør. S60 har vært en kjempesuksess så hva er problemet da?

 

Du virker som en die hard fan av nokia, greit nok det, blir spennende å lese hva du mener om kommende nokia modeller med S60v4...

6901743[/snapback]

Ikke die hard nokia fan, bare die hard S60 fan. Hvis/når nokia begynner å lage TS telefoner kommer jeg mest sannsynlig til å ikke kjøpe det. Og hvis jeg gjør det er det nok ikke for TS funksjonaliteten. Jeg foretrekker å bruke telefonen med én hånd og uten stylus. Smak og behag.
Lenke til kommentar

Nokia bruker konsekvent ikke 4 tallet. Det finnes unntak, men prøv å se hvor mange mobiler som har 4 i seg sammenlignet med hvilket som helst annet tall.

 

Og nei, sa vel ikke at den ikke heter N83 fordi ikke N81 og N82 finnes. Det det i hvert fall er ingen tvil om er at i morgen blir det nok en gang en helt utrolig lansering fra Nokia.

Lenke til kommentar

Ja, glemte å nevne dette. 3410 og 6234 er vel de eneste tror jeg. N93 har foresten linsedeksel. Det samme har N70, N72 og N73. Alle Nseries mobiler med fokus på kameraet har linsedeksel (N90 er et untak). N80, N92, N91 og N71 har ikke kameraet i fokus.

 

joackim, Mobilen er ekte men navnet er feil. Tidlige protomodeller har (så vidt jeg vet) ikke navn på seg. Så det er nok de som har laget beskyttelsesdekselet som har satt på N83 logoen.

 

N95 har foresten N9x spesifiaksjoner (altså, noe nytt). Både GPS og HSDPA er nye funksjoner. Derfor havner den i N9x rekken, og ikke N8x rekken.

Lenke til kommentar
N95 har foresten N9x spesifiaksjoner (altså, noe nytt). Både GPS og HSDPA er nye funksjoner. Derfor havner den i N9x rekken, og ikke N8x rekken.

6936958[/snapback]

Med HSDPA så vil man kunne surfe bl.a. raskere, og dermed burde den ha lik eller høyere oppløsning som skjermen i N80. Veit heller ikke hvor godt GPS blir på QVGA, hvis dette er bekreftet på N95.

 

Husk også at N80 hadde nye funksjoner den også, UpNp, WLAN og bedre web-leser. Men uansett navnet, så er dette en telefon jeg ihvertfall skal ha! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...