Ballus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Sorrry, fant ut av det.. Endret 14. september 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det folk trodde var N83 er egentlig N95. N83 finnes ikke. Angående optisk zoom, så nei, det har den ikke. Bare autofokus. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tviler på at N95 vil være så bra utstyrt. Tror ikke det er teknologi i dag til å putte så mye i en så liten mobiltelefon. 5 MP kamera, GPS, W-LAN, HSDPA +++. No way! Hvis den derimot har det har Nokia laget den sykeste mobiltelefonen jeg hittil har sett. Tviler derimot på det. GPS vil den nok ikke få. Men jeg gjetter bare, da Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Vi får se Husk at dette sannsynligvis er kanskje Nokias virkelige store på 1-2 år (mulig), og at det vel er et halvt år til den er i butikken. Men vi får håpe på det beste.. Jeg håper mer på små bruksforbedringer, langt mer ram, nye cpu på alle s60, mer eksperientell design.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tviler på at N95 vil være så bra utstyrt. Tror ikke det er teknologi i dag til å putte så mye i en så liten mobiltelefon. 5 MP kamera, GPS, W-LAN, HSDPA +++. No way! Hvis den derimot har det har Nokia laget den sykeste mobiltelefonen jeg hittil har sett. Tviler derimot på det. GPS vil den nok ikke få. Men jeg gjetter bare, da 6863648[/snapback] Sa vi ikke det om ryktene til N80 og N93 osv. også da? De var forut for sin tid når, og før de ble lansert de også. Men mobilutviklingen går fort, og det er enda en stund til N95 kommer i butikkene så jeg tror det vil være mulig. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Optisk zoom har allerede blitt trukket tilbake fra ryktene... P990i hadde 3 MP kamera. Det endet på 2 MP. Er somoftest mer i starten enn det dét ender på Lenke til kommentar
djbaia Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 N81 er N91 oppfølgeren, og N95 er N80 oppfølgeren? Ja, nå begynner jeg og tro at alt bare er rykter (litt løse) også :!: 6818170[/snapback] Er faktisk slik ryktene er. Alt er og ganske logisk, hadde en lang post hvor jeg siterte en som forklarte hvordan tallsystemet i N-serien funker. Kan prøve å finne igjen det innlegget litt senere.. 6818684[/snapback] Hei oppfølgeren til N80 er N83, den har 5 megapixel og 4 giga harddisk, kommer i januar/feb -07 Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...ia-modell/27404 Denne du snakker om? Det blir N95. Man kan og diskutere hva som er oppfølgere. Bare etter utseendet, eller er det markedet, eller er det rangeringen i N-systemet? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei oppfølgeren til N80 er N83, den har 5 megapixel og 4 giga harddisk, kommer i januar/feb -076865237[/snapback] N83 finnes ikke og den vil ikke komme før både N81 og N82 er lansert. Du snakker om N95, men den vil deffinitivt IKKE ha 4gb harddisk. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 N75 skal ha wifi jo. 6807836[/snapback] Sikker på at du ikke mener N95 her? At N95 blir syk har det vel sjelden vært noen tvil om, bildene av den har jo vært ute lenge med forventede spesifikasjoner. 6862195[/snapback] Det der var en skrive leif ja, N75 har ikke wifi, beklager, mente N95. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tviler på at N95 vil være så bra utstyrt. Tror ikke det er teknologi i dag til å putte så mye i en så liten mobiltelefon. 5 MP kamera, GPS, W-LAN, HSDPA +++. No way! Hvis den derimot har det har Nokia laget den sykeste mobiltelefonen jeg hittil har sett. Tviler derimot på det. GPS vil den nok ikke få. Men jeg gjetter bare, da 6863648[/snapback] N95 vil og er så bra utstyrt! Joda, husk at det vi har i hendene våre idag, er gårsdagens teknologi, grunnen til det er pris og tilgjengelighet.N95 vil vi se 1Q 07, og vil være den første 5 megapxl mobilen fra Nokia. 07 kommer det flere mobiler med slik oppløsning, men N95 er først! Video er forresten greia i 07, VGA 15 fps og enkelte med 30fps (N93 specs) Så det er fullt mulig å lage en så specsa enhet, men det går på bekostning av størrelse og pris, og de er ofte litt beta modeller for senere. Se på F1, teknologien der, kommer senere i superbiler, M5 osv, for så etter ytterligre noen år, havne i en sliten Kia. Husk også Nokia's posisjon, de er størst og skal/bør vise fremtidig teknologi, N93 f.eks blir ikke solgt i stor mengde, men det er show off, slik det skal være med ledene firmaer! Fremtidige Series 60 har GPS. Og det skjer mye med series 60 fremover, versjon 4 har bl.a TS. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Når vi er inne på det. N95 har foresten samme videofunksjonalitet som N93, altså VGA 30fps. Og den har samme prosessor (330mhz) og 3D hardware. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Får virkelig håpe alt dette stemmer, blir godt å ha en mobil å glede seg til igjen (N95). Er litt "dødt" på sånt nå synes jeg... Lenke til kommentar
joackim Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Alle N9x har et "spesialfelt", er N95 sitt spesialfelt GPS eller HSDPA? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Fremtidige Series 60 har GPS. Og det skjer mye med series 60 fremover, versjon 4 har bl.a TS. 6866561[/snapback] Hva er TS? klarer ikke tenke så sent (tidlig) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva er TS? klarer ikke tenke så sent (tidlig) 6891995[/snapback] Touch screen. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva er TS? klarer ikke tenke så sent (tidlig) 6891995[/snapback] Touch screen. 6892436[/snapback] aha takker ble bedre med ett par timer på øyet. men det begynner å bli spennende hva de klarer å presse inn i mobilene fremover. hva blir det neste hdv-kamera?? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sukk Nokia greier ikke det simpleste i verden for andre mobilprodusenter. Å lage en skjerm du kan trykke på! 7700 var ikke akkurat vellykket, og 7710 kan vel heller ikke kalles en suksess? Elsker touchscreen og Nokia kan godt friste med både 10 megapiksler kamera, 100 GB flash memory og Windows Vista uten at det interesserer meg så mye. Du må fortsatt bruke steinalderoppfinnelsen knapper. Touchscreen-en gir deg mye flere muligheter. Glad i P990i jeg Greier ikke Nokia å lage en mobiltelefon med touchscreen uten at den blir en blanding av en murstein og sirup? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ehh, 770? Det er kanskje ikke en mobiltelefon men det er et vellykket touchscreen produkt fra Nokia. Og ikke ALLE vil ha touchscreen vet du, selv om du vil ha det. Personlig holder jeg meg så langt unna touchscreens som mulig! Når jeg kjøper en MOBIL så vil jeg ha akkurat det, og ikke en PDA som jeg må bruke to hender for å bruke. Nokia kan sivisst lage en touchscreen smarttelefon hvis de vil, men så langt har de holdt seg til S60 som jeg mener var det lureste de kunne gjøre. Og det selger jo meget bra også. Mye bedre enn SEs P-serie f.eks. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ehh, 770? Det er kanskje ikke en mobiltelefon men det er et vellykket touchscreen produkt fra Nokia. 6896812[/snapback] Han skrev faktisk 7700. Ikke 770. 7700 var ikke akkurat vellykket, og 7710 kan vel heller ikke kalles en suksess? Husker ikke om det var 7700 eller 7710 som ble avlyst, men den som nådde markedet var forsåvidt en suksess jo. Det kommer fortsatt oppdateringer, og bl.a. hastighet forbedres fortsatt. Liker S60 som det er nå. Kan gjerne komme trykkfølsom skjerm, men da må ikke det gå utover den vanlige bruken. UIQ er desverre for konsentrert på ts at det blir for dårlig om man ønsker å bruke det kun med taster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå