Datacalibel Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Halla! Har arva mors ei å nitti (1991) mod Galant! Dette er en 4-dørs Coupe med en 1,8liters motor som har direkte innsprøytning! Men hva hjelper nå det når den yter 100hk! Så kan noen anbefale noe! Hvor kan jeg få tak i mer åpent filter Bra effektpotte (helt 3,5-4``) alltid hatt sansen for store potter! Er det noe mer som kan gi effekt (finns det chip til disse) Og får man mer effekt av å skifte kam, topp? Maks 12.000 på trimming! Styling!: Tenkte på kvite blinklys Felger 16`` og oppover TUV Godkjente senkefjører helst 40mm Bodykit? Finns det til disse bilene, og hva er så prisen :S Noe mer jeg kunne gjort innen trimming og styling! Også interiør! Helst bestille fra Norge! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Ingen her? Som vet om hvor de er mulig å få tak u slikt billig! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvis du først skal rote med eksosen, anbefaler jeg deg å skifte hele anlegget, og ikke bare bakerste potten. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Det jeg mente, sry dårlig info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå