Spirax Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Fint bilde, Redigeringen i ps gjorde at bilde så litt tris ut regner med at det var meningen Endret 3. september 2006 av Spirax Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Et par kommentarer til motivet. Nærmeste brygge i rekken til venstre ødelegges av det skjemmende betongfundamentet. I utløpet av Nidelven skjemmes horisonten av et nytt kontorbygg like til høyre for høyre tårn på Bakke bro. Tidligere kunne man se Ladehammeren fra Bybroen, nå skimtes den bare såvidt over taket på nybygget. Fy til utbyggere og Bygningsmydighetene i Trondheim som har tillatt dette. Endret 3. september 2006 av Oljens Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 ja sant trist med en slik fortettning som det har blitt i det området.. Det nye hotellet og poletistasjonen blender seg ikke spes fint med de gamle byggene. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvilken metode har du brukt til svart hvitt konverteringen? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 hei.. endret først bildet til sort hvit.. så over til duotone, via duotone justerte jeg fargene. Begge alternativene finner du i image->mode i photoshop. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg syns det var et fint motiv, syns ikke de nye bygningene sjenerer i stor grad. Jeg syns du har for lite kontrast, bildet blir litt "flatt" om du skjønner. Syns også at himmelen er vel lys i forhold til elva, men det er mulig det var en slik dag i Trondheim! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 jeg får vell bringe frem orginalen. Hvordan kan jeg hindre at bildet føles så flat ut? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gjennom å øke kontrasten. Har du forsøkt med channel mixer? Eller med følgende metode beksrevet på denne siden http://www.outdooreyes.com/photo73.php3 ........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå