sogasg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hallo! Er det noen som vet om jeg kan laste ned foreksempel denne: IMAX.Fighter.Pilot.720p.Divx6.Ac3.www.mvgroup.org.avi Så se den på xbox 360 fra PCen med Windows Media Center?? Virket dette, er nettverket raskt nok(100 mbps)? Får jeg HD kvalitet da? Endret 3. september 2006 av sogasg Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hallo!Er det noen som vet om jeg kan laste ned foreksempel denne: IMAX.Fighter.Pilot.720p.Divx6.Ac3.www.mvgroup.org.avi Så se den på xbox 360 fra PCen med Windows Media Center?? Virket dette, er nettverket raskt nok(100 mbps)? Får jeg HD kvalitet da? 6796429[/snapback] Vel enkelt nei.. for 360'n spiller ikke av xvid divx og slike codeck. men det fins vel måter og få strema den over alikevel.. ta deg en tit på xbox-scene.com Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvis du installerer Transcode 360 kan du streame divx og xvid. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Vel enkelt nei.. for 360'n spiller ikke av xvid divx og slike codeck. men det fins vel måter og få strema den over alikevel.. ta deg en tit på xbox-scene.com 6796487[/snapback] Jeg kan se xvid/divx for jeg bruker Transcode 360. Men vil jeg kunne streame det fra pcen?? Er nettet raskt nok? Vil det bli HD om jeg kan spille av? Endret 3. september 2006 av sogasg Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vel enkelt nei.. for 360'n spiller ikke av xvid divx og slike codeck. men det fins vel måter og få strema den over alikevel.. ta deg en tit på xbox-scene.com 6796487[/snapback] Jeg kan se xvid/divx for jeg bruker Transcode 360. Men vil jeg kunne streame det fra pcen?? Er nettet raskt nok? Vil det bli HD om jeg kan spille av? 6796520[/snapback] Ja nettet er raskt nok til hd. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Star.Wars.Episode.III.Revenge.Of.The.Sith.2005.720p.HDTV.x264-THOR.mkv Er det noen som vet om jeg kan spille denne filen på xbox 360 med transcode? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er mulig å spille av mkv ja. Se om dette kan hjelpe deg: http://www.runtime360.com/forums/read.php?3,2204 Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Installerte HDpump på min Mediacenter maskin, den kunne spille av .ts og resten av Divx serien. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor fant du HDpump Hanz|? Hvis du har et onboard NIC, så kan du avogtil få noen network congestions. Altså at filmen hakker et halvt sekund. Jeg fiksa det med nytt nettverkskort. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tipper han mente HDTVPump. http://www.dvbportal.de/projects/hdtvpump/ Denne gjør at jeg kan spille av de fleste ts-filer, men det er noen som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hello Vil helst vite om det er noe warez-saker på gang her ? mvh jarmo Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hello Vil helst vite om det er noe warez-saker på gang her ? mvh jarmo 6802998[/snapback] Tja... egentlig ikke, hvis man har DivX eller lignende backup av sine egne DVD-filmer så er det vel ikke noe galt med dette. Spørsmålet er vel egentlig hvilke HD-filmer som ligger på PC'en man har fått tak i på lovlig hvis, selv om dette også finnes. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Og det finnes et hav av gratis High Def klipp ute på nett som er i både WMV-HD og andre formater. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Og for de som har lyst til å teste selv med noe HD se her: http://www.highdefforum.com/showthread.php?t=6537 Masse av HD-klipp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå