Hagr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hei, jeg har to 35W HiFi høyttalere som jeg skulle ha brukt som pc-høyttalere... hvordan kan jeg gjøre dette? høyttalerne er 4ohms høyttalere, men pc høyttalere er vel 150-200? ohm ca... da vil pcen få for mye strøm og lydkortet vil sannsynligvis brenne opp... er det noen måte jeg kan koble dette på? via en forsterker?? eller vil pcen drepe in-linjen på forsterkeren? er det noe spesielt lydkort for pc med forsterker man kan bruke å koble til HiFi-Høyttalere på? hjelp... er litt grønn... hehe:P Mvh. Harald Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du trenger en forsterker. Du trenger ikke skaffe deg nytt lydkort. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Så den sterke utgangen fra pcen vil ikke knekke In-linja på forsterkeren? er litt redd for det... har sett samme fenomenet med dvd-spiller og forsterker... DVD-spilleren sendte for sterke ut-signaler for in-linja på forsterkeren... rep. kostet 600kr =( Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 sart forsterker du har;) jeg har et esi juli@ lydkort kjøpt på netshop:) nydelig lyd kommer fra det Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 ok:P har noen noe tips til hva slags forsterker jeg kan bruke, som funker til mitt bruk?? (BILLIG!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå