Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

økonomisk turtall 1.9 tdi

Hansen92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket instruksjonboka? Muligens det står noe om det der. Har du kjørecomputer kan du sjekke forbruket i 5 gir kontra 6 gir. 6.gir er mest økonomisk så lenge du ikke har så lavt turtall at motoren hoster og harker, og du ikke må ha gasspedalen i bånn hele tiden.

Lenke til kommentar

Eg berre tippar at du har ein VAG-motor med 100 eller 130 hk, og med eit maks dreiemoment på rundt 1700 rpm.

Dette medfører at bilen er behageleg å køyre sjølv om du ligg under 2000 rpm; du har eit greitt pådrag og brukar dessutan minst drivstoff på relativt lave turtal.

Når det kjem til høgare hastigheiter treng du ikkje å kome over 2000 rpm i det heile. Dermed er 6. gir i 80 på ein flat veg ikkje eit dumt forslag. På den andre sida må du ikkje tvihalde på eit gir fordi du trur det er meir økonomisk. Så fort motoren byrjar å slite med å henge med, vil du tape på å trykke på gassen for å halde giret.

Så fort du trykker godt til gasspedalen vil det dra mykje drivstoff same kva gir du ligg i. At du ligg i eit økonomisk turtalsområde kan derfor fort bli dyrt dersom du ligg og "jagar". Dette vil seie å gi mykje på ut av ein sving for å kome opp i fart igjen, eller å tvihalde på 90 km/t opp ein liten bakke sjølv om du vil få tilbake farten på veg ned att.

Ein god regel er langsame og få fartsendringar. Kombinert med eit lavt turtal vil du nå bilens minimale drivstofforbruk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det jeg har merka mest til er at fartsendringer er det som i størst grad drar opp divstoffforbruket. Min gode gamle 85 Corolla har alltid brukt fra 0.8 til 1 liter mila, alt ettersom hvor god tid jeg har :p Men når jeg kjørte gjennom sverige for å komme ned til Danmark lå jeg for det meste i rundt 150kmh på motorveien med 4000rpm i 5.gir (hvorfor har ikke bilen min 6 gir?:p Når jeg hadde tømt tanken fant jeg ut at forbruket var nesten nede på 0.6l mila.

Kjapp konklusjon ut i fra mine erfaringer er at det som drar mest drivstoff er fartsendringer, og at omdreininger ikke har fult så mye å si. Uansett er det mest uøkonomiske å holde gassen helt inne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...