tobiasgk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg skal ha meg en ny HD spiller. 20 gb eller mer! har prøvd å tittet litt selv, men det går ikke særlig fort fremover i mp3 markedet for tiden. Spilleren skal hovedsaklig brukes til å lytte til musikk så lydkvaliteten på mp3 spilleren er det viktigste kriteriet jeg har. ellers så er design ganske viktig! Hvilken spiller er den rette for meg, anbefalinger? Sleng gjerne med en anbefaling av ørepropper/hodetelefoner med vill lyd og vill bass. tobiasgk Endret 3. september 2006 av tobiasgk Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dersom lydkvaliteten er veldig viktig, er iAUDIO X5 helt i toppen. Design er en smaksak, men personlig synes jeg den ser ok ut. Vi har aldri fått klage på lydkvaliteten på denne iallefall. Så den ville jeg iallefall notert i margen, kommer helt sikkert fler forslag. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 kommer iaudio snart ut med en ny hd spiller eller? lenge siden X5 kom ut nå Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 X5 er vel ingen dårlig spiller selv om den ikke er helt ny, og jeg kan ikke huske å la lest om en spiller som har bedre lydkvalitet. Av ørepropper er vel Shure E2c de som gir mest lyd for pengene, men du finner sikkert noe bedre, om du blar dypere i lommeboken. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 - Creative Zen Sleek/ kanskje en Photo? - Iaudio x5 har meget god lyd kvalitet, men personlig liker jeg ikke måten man blar i mappene på. - Creative Vision:M har også god lyd hvis du vil ha mulighet for og se film, ville jeg notert meg denne. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sony sine har et lydbilde som er definitivt mer spennende enn f.eks ipod. Litt udetaljert, menmen, anbefales. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sony er mer kjent for batteri leve tid en lyd kvalitet, men du kan jo ta en "titt" på dem tobiasgk Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 har en sony nw-hd3, ødelagt vel å merke. og batteri levetiden er ufattelig bra ja! men nå er jeg på utskikk etter ny modell av en mp3 spiller, 06 altså. Creative Vision:M og Ipod Video er vel de to mest kjente mp3 spillerne på markedet nå, men har ikke sansen for de. kommer det ikke ut noen nye modeller av f.eks sony, iaudio eller iriver snart? disse er merker som har slått godt ut i tester før, hvis ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er vell bare og sjekke hjemme sidene til den/de produsentene du er interesert i... Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Det er vell bare og sjekke hjemme sidene til den/de produsentene du er interesert i... 6801529[/snapback] jada. har gjort det, men de kommer jo aldri med nye modeller. treigt marked Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 hvorfor kunne de ikke bare puttet i litt ekstra gb i disse så hadde de vært de ultimate mp3 spillerne. http://www.lydogbilde.no/index.php?id=346924 <3 sexy http://www.lydogbilde.no/index.php?id=332727 Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 det er ikke noen som vet om det er noen spennende 20gb mp3 spillere på markedet i nær fremtid??????? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Den Samsung-spilleren kunne det virket som designplanene var kjøpt fra Olympus (som la ned MP3-avdelingen i fjor). Minner veldig om en MR-100 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå