dreamrocker Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har brukt DVDshrink til å kopiere alle mine DVD filmer og har aldrig hatt problemer. Men den nyeste filmen jeg kjøpte får jeg bare beskjed om at der ikke er minne nok? Har 2GB minne på maskinen så jeg kan ikke skjønne at det er det som er problemet. Det har vel heller noe med de nye kopisperrene. Dette har aldri vært noe problem før så, er det en ny type kopisperre eller? Noen som vet hva problemet er eller kan hjelpe meg. Det er tross alt lov å kopiere egne filmer fremdeles. HJELP!! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 DVDdecrypter fjerner kopisperren... Lenke til kommentar
dreamrocker Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 DVDdecrypter fjerner kopisperren... 6796431[/snapback] Sorry Tommy_89 Jeg er ikke noe datafrik eller veldig flink. Så hva en DVDdecrypter er det vet jeg ikke. Kunne du utdype og forklare litt bedre så hadde jeg vært veldig taknemmelig. På forhånd takk, både for svar og en aldeles kjempefin side som gir oss nybegynnere hjelp. Beklager maset!! Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) DVD Decrypter Endret 3. september 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
dreamrocker Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Flottings og takk Jeg blir bare mer og mer fornøyd her i forumet. Shrek_2: Hjertelig takk. Har ikke tid nå, men kikket litt på det og det så lettfattelig og bra ut. Alle dere hjelpere der ute er ganske enkelt enormt hjelpsomme og særdeles snille med oss/meg som ikke er så flinke med sånne ting ting. Evig takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå