agail Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hei. jeg har en bærbar maskin med et mobility radeon 7500 kort, jeg har prøvd å koble den til tvèn men det blir bare svart/hvit. jeg har koblet stasjoner pcèn min til tvèn med samme ledninger som jeg har brukt til bærbaren, da får jeg farge. har et radeon 9200 til stasjoneren. noen forslag til hvordan å få farge. bruker s-videokabel med overgang til scart. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mistenker her at feilen ligger i ntsc/pal. Prøv å endre på dette på instillingene på skjermkortet. Sender du ntsc-signal til pal-tv blir det svart-kvitt. Lenke til kommentar
agail Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 jeg bruker ntsc fra stasjonæren til tvèn. har prøvd alle signal typene fra bærbar til tv. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har hørt flere slike problemer... noen ganger har det hjulpet med å gnikke litt på ledningene prøv å rugle litt på ledningene, kanskje se om det er noe støv ellr noe lykke til: gnukk og gnikk Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan jo prøve å søke litt på forumet her. Mange andre som har hatt samme problemet. Sei i fra om du løser problemet Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Har hørt flere slike problemer... noen ganger har det hjulpet med å gnikke litt på ledningene prøv å rugle litt på ledningene, kanskje se om det er noe støv ellr noe lykke til: gnukk og gnikk 6796483[/snapback] har prøvd men det hjelper ikke Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har hørt flere slike problemer... noen ganger har det hjulpet med å gnikke litt på ledningene prøv å rugle litt på ledningene, kanskje se om det er noe støv ellr noe lykke til: gnukk og gnikk 6796483[/snapback] Som regel skyldes vel slikt heller brudd på ledningen, og den smetter på plass når du vrikker på den. Men dersom du bruker nøyaktig den samme ledningen og får det til å virke med et annet kort, er det jo tydelig at det ikke er der feilen ligger. Prøvd å laste ned nye drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Som regel skyldes vel slikt heller brudd på ledningen, og den smetter på plass når du vrikker på den. Men dersom du bruker nøyaktig den samme ledningen og får det til å virke med et annet kort, er det jo tydelig at det ikke er der feilen ligger. Prøvd å laste ned nye drivere til skjermkortet? 6808729[/snapback] satt 3 timer i går og prøvde forskjellige drivere. det var noen jeg ikke fikk instalert det kom opp en feilmelding: "INF error" "Video driver not found" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå